وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 11:10   |   کد مطلب: 14568
امام جمعه تویسرکان در مراسم هفتم شهدای گمنام:
ملتی که با خدا معامله کند در برابر استکبار جهانی توان ایستادگی دارد
	ملتی که با خدا معامله کند در برابر استکبار جهانی توان ایستادگی دارد
امام جمعه تویسرکان گفت: تجربه هشت ساله ما در دفاع مقدس نشان داد که با وجود همه فشارها و مشکلات، می‌توان با توکل بر خدا و عزم راسخ در مقابل زورگویی‌های مستکبران ایستادگی کرد.

به گزارش نافع، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» شامگاه دیروز در مراسم هفتم دو شهید گمنام در تویسرکان، گفت: هشت سال دفاع مقدس معانی و مفاهیمی خاصی را از کلماتی همچون ایثار، شهادت، صبر و استقامت رزمندگان به بوجود آورد.

وی اظهار کرد: تجربه هشت ساله ما در دفاع مقدس نشان داد که با وجود همه فشارها و مشکلات، می‌توان با توکل بر خدا و عزم راسخ در مقابل زورگویی‌های مستکبران ایستادگی کرد.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه باید بیش از همه پاسدار ولایت فقیه باشیم، شهدا و جانبازان را راهنما و هدایتگر انسان‌ها دانست.

حجت الاسلام موحدی افزود: مردم سرکان به وجود این دوشهید گمنام افتخار می کنند، چراکه کنون دیگر تفریحگاه آنان به مکانی فرهنگی تبدیل شده که انجام عبادات و مراسم های دینی و فرهنگی در این جا رنگ و بوی معنوی به خود گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دنیا گذرگاه و آخرت قرارگاه است، عنوان کرد: همه ما نیازمندیم از وجود و برکت شهدا برای ساختن آینده ای خوب در دنیا و آخرت بهره ببریم، چرا که شهدا با خدای خود معامله کردن و با این معامله به نشان دادند که تنها مشتری حقیقی انسان خداست و و نه شیطان و بی تردید ما برای دوری از ضرر و زیان در دنیا و آخرت نیاز به الگوهایی همچون شهدا داریم.

امام جمعه تویسرکان یادآور شد: امروز ایران اسلامی تمام موفقیت خود را مرهون تلاش و زحمات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش رودآور، این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی و محمدجواد زمردیان نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در غرب کشور در جوار مزار دو شهید گمنام در پارک تفریحی کمربسته سرکان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما