وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 09:30   |   کد مطلب: 14535
جلسه بررسی وضعیت راه های منطقه قهاوند با حضورراههای روستایی وزیر راه و شهرسازی ، بخشدار و امام جمعه قهاوند در محل بخشداری قهاوند برگزار شد.

به گزارش نافع،به نقل از جهاد پرس ، جلسه بررسی وضعیت راه های منطقه قهاوند با حضور معاون راههای روستایی وزیر راه و شهرسازی ، بخشدار و امام جمعه قهاوند و برخی دیگر از مسئولین منطقه در محل بخشداری قهاوند برگزار شد.

معاون راههای روستایی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راههای مواصلاتی بخش قهاوند همدان با بیان اینکه توسعه و بهسازی راههای روستایی عاملی است برای ماندگاری روستاییان در روستاها گفت : 16 میلیارد ریال اعتبار برای تعریض و روکش آسفالت محور اصلی همدان - قهاوند در محدوده استان همدان تخصیص داده شده است که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود .

سید حسین میرشفیع توجه به ایمنی و کیفیت محورهای ارتباطی را ضروری دانست و بر تسریع در تکمیل و طرح های در دست اقدام تاکید کرد.

وی در ادامه گفت:روکش محور قهاوند کوریجان ، روکش محور قهاوند کوزره روکش مسلم آباد به دوراهی عبدالرحیم ، تعریض محور عبدالرحیم میلاجردو روکش شورین به قبچاق نیز از دیگر برنامه های اولویت دار است که به زودی عملیات اجرایی آنها نیز آغاز می شود .

وی همچنین گفت: وزارت راه و شهر سازی قیر مورد نیاز شهرداری قهاوند را نیز به صورت رایگان تامین می نماید.

در ادامه این جلسه ابراهیم مولایی نیا بخشدار قهاوند طرح پیشنهادی را نیز تقدیم معاون وزیر راه و شهرسازی کرد که در آن پیشنهاد شده بود راهی به منظور ارتباط جنوب استان همدان به شمال آن از ملایر به سمت قهاوند و سپس آزاد راه کربلا و سپس شهرستان رزن متصل شود که با این طرح مسیر همدان به تهران برای استان های غرب کشور کوتاه و قهاوند از بن بست خارج می گردد.

دیدگاه شما