وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 ساعت 10:02   |   کد مطلب: 14469
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: همزمان با بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، هشت هزار و 500 زائر از این استان به مرقد مطهر امام راحل(ره) اعزام می شوند.

به گزارش نافع، سرهنگ روح الله عروجی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هشت هزار زائر به همراه 500 نفر از مسوولان با استفاده از 200 دستگاه اتوبوس شامگاه 13 خرداد سالجاری عازم مرقد امام راحل (ره) می شوند.

وی اضافه کرد: نامنویسی از مشتاقان حضور در آیین ارتحال امام راحل (ره) می توانند با حضور در پایگاه های مقاومت بسیج و سپاه نواحی نسبت به ثبت نام و دریافت کارت اعزام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: 10 کمیته برای اعزام زائران به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در همدان تشکیل شده است که تمامی نکات امنیتی، امدادی و خدماتی در نشست اعضای ستاد ارتحال بررسی و هماهنگی های لازم صورت گرفت.

وی با ذکر اینکه امام راحل (ره) منجی بشریت بودند گفت: هر روزی که از ارتحال امام خمینی (ره) می گذرد مردم جهان بیش از گذشته به ابعاد وجودی شخصیت این عارف و اندیشمند فرزانه جهان اسلام پی می برند.

معاون هماهنگ کننده سپاه همدان اضافه کرد: شخصیت والای امام راحل منبعث از ایمان و تقوا این عالم فرهیخته است و این امر موجب برگزاری آیینی باشکوه و جلال و بی نمونه در جهان برای آن پیر سفر کرده شده است.

سرهنگ پاسدار عروجی بیان کرد: سپاه همدان علاوه بر فراهم کردن زمینه اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل (ره) برنامه هایی را نیز در این روز برای شهروندان پیش بینی کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به همزمانی ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب با اعیاد شعبانیه محتوای برنامه ها در راستای تبیین جایگاه امامت و ولایت و آمادگی برای ظهور منجی عالم بشریت امام دوازدهم (عج) است.

انقلاب اسلامی ایران در 12 بهمن سال 1357 با رهبری امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و حضرت امام خمینی (ره) پس از 10 سال رهبری انقلاب اسلامی در تاریخ 14 خرداد سال 1368 در حالی که تنها چند ماه از پایان جنگ تحمیلی گذشته بود، ندای حق را لبیک گفتند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما