وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394 ساعت 00:05   |   کد مطلب: 14409
خراسان قهرمان سنگنوردی کشور درهمدان شد
پانزدهمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور در ماده سرعت بخش مردان به میزبانی همدان عصر جمعه با قهرمانی حمیدرضا توزنده جانی از خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش نافع، سخنگوی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات یکروزه سنگنوردی بخش مردان با شرکت 32 سنگنورد از استان های قزوین، کرمان، تهران، زنجان، خوزستان، همدان و خراسان رضوی در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در سالن سنگنوردی فرهاد همدان برگزار شد.

عباس چشمه قصابانی اظهار کرد: در رقابت های رده سنی بزرگسالان رضا علیپور از قزوین و عارف اسماعیلی از خوزستان پس از حمیدرضا توزنده جانی از خراسان رضوی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در رده سنی جوانان سیدمعین رضوی نیا از تهران قهرمان شد، موسی قیم از خورستان بر سکوی دوم ایستاد و امیرحسین صفرزاده از زنجان در جای سوم قرار گرفت.

چشمه قصابانی خاطرنشان کرد: در بخش نوجوانان رده سنی 16 تا 17 سال احسان اسرار از خراسان رضوی عنوان قهرمانی را به دست آورد، علی آرامش از خوزستان دوم شد و حسین ظهوریان از خراسان رضوی مقام سوم را کسب کرد.

وی بیان داشت: در رده سنی 14 تا 15 سال نوجوانان نیز محمدامین سلطانی از زنجان قهرمان شد، محمد سلطانی دیگر سنگنورد زنجانی بر سکوی دوم ایستاد و متین بیات از همدان سوم شد.

مسابقات سنگنوردی بخش بانوان نیز ظهر امروز با قهرمانی سیما سلطانی از زنجان در رده سنی بزرگسالان، حدیث نظری از کرمان در رده سنی جوانان، مینا آرامیده از زنجان در رده سنی 16 تا 17 سال نوجوانان، زهرا سیفی از همدان در رده سنی 14 تا 15 سال نوجوانان و فاطمه زرین آبادی از خورستان در رده سنی 12 تا 13 سال نوجوانان پایان یافت.

در پایان این رقابت ها به نفرات برتر لوح و مدال قهرمانی اعطا شد.

برترین های این دوره از مسابقات برای حضور در رقابت های قهرمانی 2015 جهان در ایتالیا و مسابقات آسیایی مالزی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما