وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 7 ارديبهشت 1394 ساعت 13:59   |   کد مطلب: 14162
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، از سفر وزیر آموزش و پرورش فردا سه شنبه (۸ اردیبهشت) همزمان با هفته معلم به این استان خبر داد.

به گزارش نافع، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به خبرنگار ما گفت: علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش استان همدان فردا سه شنبه (8 اردیبهشت) به منظور شرکت در گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان رزن  به این استان سفر می کند.

 

وی افزود: شرکت در گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان رزن در سالن 2 هزار نفری شهید مفتح شهرستان رزن، و شرکت در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان تویسرکان از برخی برنامه های وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان همدان است.

 

وی همچنین به اجرای برنامه های مختلف همزمان با هفته معلم در سراسر استان اشاره کرد و اظهار داشت:« معلم، سیره علوی و اندیشه مطهر»، « زمینه ساز همدلی و همزبانی»، « خانواده و سبک زندگی ایرانی-اسلامی»، « معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت»، « معلم ، بصیرت و تجدید میثاق با ولایت»، « معلم مظهر ایثار و پایمردی» و « معلم، دانش آموز و جامعه منتظر» از عناوین هفته معلم است.

 

گفتنی است، هفته بزرگداشت معلم در سال تحصیلی 94-93 همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری از 12 تا 18 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

منبع:شبستان

پایان پیام/ح

 

دیدگاه شما