وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 10:37   |   کد مطلب: 14119
 سهم استان همدان از بودجه سال 94 فقط 230 میلیارد تومان است
معاون برنامه ریزی استاندار همدان گفت: امیدواریم تخصیص اعتبارات استان همدان در سال 94 نسبت به سال گذشته با افزایش روبه‌رو باشد تا بتوانیم امور استان را با توان بیشتری جلو ببریم.

به گزارش نافع، خسرو سامری معاون برنامه ریزی استاندار همدان با اشاره به این‌که امسال وضعیت تخصیص اعتبارات نسبت به سال گذشته بهبود یافته است، گفت: در حال حاضر حدود 70 درصد اعتبارات عمرانی استان همدان تخصیص یافته است.

وی با بیان این‌که تخصیص 100 درصدی اعتبارات عمرانی استان همدان ابلاغ شده است، اظهار کرد: هنوز نقدینگی 100 درصدی اعتبارات عمرانی همدان را به استان همدان واریز نکرده‌اند که منتظر تامین و واریز نقدینگی هستیم.

معاون برنامه ریزی استاندار همدان اعتبارات عمرانی سال 93 استان همدان را 106 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از محل ماده 180، 34 درصد نقدینگی و از محل اعتبارات استانی و نفت‌گاز نیز 70 درصد اعتبارات تخصیص یافته است که در مجموع 106 میلیارد تومان می‎شود.

وی با بیان اینکه سال 92 نزدیک به 28 درصد اعتبارات استان همدان تخصیص پیدا کرد، گفت: در سال 93 شاهد افزایش تخصیص اعتبارات عمرانی تا سقف 2.2 درصد هستیم که امیدواریم در سال 94 نیز اعتبارات تخصیص بهتری داشته باشد.

سامری اعتبارات امسال استان همدان از محل اعتبارات استانی و ماده 180 نزدیک به 230 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار کرد: امیدواریم تخصیص اعتبارات استان همدان در سال 94 نسبت به سال گذشته با افزایش روبه‌رو باشد تا بتوانیم امور استان را با توان بیشتری جلو ببریم.

وی با اعلام اینکه استان همدان دارای پروژه‌های ملی بزرگی از جمله آبرسانی از سد تالوار به همدان است، افزود: 680 میلیارد تومان اعتبار ملی در سال 94 برای استان همدان مصوب شده که امیدواریم تخصیص بالایی داشته باشد.

معاون برنامه ریزی استاندار همدان درآمدهای مصوب استان همدان برای سال 94 را 483 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: قرار بود این میزان درآمد استان تعدیل شود که این اتفاق نیفتاده و با توجه به اینکه نزدیک به 80 درصد این درآمد را درآمدهای مالیاتی تشکیل می‌دهد سازمان امور مالیاتی کشور قول افزایش سهم درآمدهای مالیاتی استان همدان از کشور را داده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما