وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 26 فروردين 1394 ساعت 17:56   |   کد مطلب: 13921
دعوت مردم کبودراهنگ به صرفه جویی در آب
فرماندار کبودراهنگ با اشاره به بحران جدی آب در دشت کبودراهنگ از مردم شریف شهرستان خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، احسان قنبری با اشاره به خشکسالی های پی در پی اظهار داشت:‌ از مردم و کشاورزان عزیز شهرستان درخواست می کنم در مصرف آب به شکل جدی صرفه جویی کنند تا با کمک هم و با برنامه ریزی، خشکسالی ها را پشت سر بگذاریم.
وی مدیریت مصرف آب را خواسته وجدان های بیدار عنوان کرد و با اظهار گله از برخی کشاورزان گفت: متاسفانه برخی از کشاورزان در مواقع بارندگی که زمین نیاز به آبیاری ندارد، به آبیاری می پردازند، که این مسئله یک اسراف است و هدر دادن نعمت الهی، عقوبت الهی را در پی دارد.
احسان قنبری از انجام مکاتبات جهت ارتقاء بخش گل تپه به شهرستان و برخی از روستاهای بزرگ شهرستان به شهر خبر داد و گفت: این موضوع در حال بررسی در استانداری و وزارت کشور است و در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.
وی با اشاره به نامگذاری سال 94 به سال همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری بر لزوم تحقق منویات رهبر معظم انقلاب از سوی مردم و مسئولین تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد که سال جاری سالی سرشار از موفقیت برای مردم ایران و به ویژه مردم شهرستان باشد.
فرماندار کبودراهنگ با اشاره به مناسب سازی ادارات در جهت دسترسی معلولین و جانبازان ابراز داشت: 17 اداره شهرستان بحث مناسب سازی را انجام داده اند و 22 مورد نیز در سال جاری مناسب سازی را انجام خواهند داد تا جانبازان و معلولان عزیز بتوانند به سهولت به ادارات مراجعه و کارهای خود را انجام دهند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما