وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1394 ساعت 11:27   |   کد مطلب: 14315
آل سعود برای نابود نشدن دست و پا می زند
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به جنایات آل سعود در کشتار زنان و کودکان بی دفاع کشور مسلمان یمن گفت: سران آل سعود بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند و برای نابود نشدن دست و پا می زند .

به گزارش نافع،حجت الاسلام و المسلمین یوسف روحانی در گفتگو با خبرنگار کورنگ گفت: جنایات سعودی ها در یمن آن قدر رقت بار و وحشیانه است که صدای برخی نهادهای به اصطلاح حقوق بشری دنیا را که نسبت به این گونه جنایت ها سکوت می کنند را نیز درآورده است.
وی با اشاره به ادامه خونریزی های سران آل سعود در کشور مسلمان یمن اظهار داشت: کشتار کودکان و زنان بی دفاع یمن و از بین بردن زیرساخت های این کشور فقیر هیچ نتیجه ای برای این رژیم ندارد و همه این جنایات نشانه دهنده نزدیکی نابودی رژیم جنایتکار سعودی است.
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به توطئه و دسیسه عربستان در دیگر کشورهای مسلمان منطقه گفت: جنایات آل سعود محدود به کشور یمن نبوده است بلکه این رژیم همواره در کشورهایی همچون سوریه، عراق، لبنان نیز دست به جنایاتی از این دست زده اند و هزینه های هنگفت جنگ داعش در کشورهای مسلمان منطقه از سوی سران عربستان تأمین می شود.
وی دخالت های کشورهای بیگانه در امور داخلی کشور یمن را  نقض حقوق بشر دانست و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی پشتیبان جنگ افروزی های آل سعود در یمن هستند.
روحانی اختلاف شیعه و سنی را از دسیسه های استکبار و صهیونیت بین الملل دانست و خاطر نشان کرد: آل سعود نوکر حلقه به گوش استکبار جهانی در منطقه است که صلح و آرامش کشورهای مسلمانان را در هم می ریزد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما