وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت 08:28   |   کد مطلب: 13880
سقوط تیم پاس همدان به رتبه پنجم لیگ دسته یک فوتبال
هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور با برگزاری 11 بازی در شهرهای مختلف انجام شد که تیم پاس به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سایر مدعیان گروه خود به رتبه پنجم جدول سقوط کرد.

به گزارش نافع، تیم پاس در هفته بیستم این رقابت ها که امروز برگزار شد به دلیل کناره گیری تیم اتکا گلستان با استراحت اجباری مواجه شد و در غیاب پاس سایر مدعیان بالای جدول گروه ب موفق به کسب امتیاز شدند.

در پایان این هفته از رقابت های گروه ب مس رفسنجان با برتری دو بر صفر مقابل راهیان کرمانشاه، با یک بازی بیشتر و 34 امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند و تیم سیاه جامگان مشهد با برتری دو بر یک مقابل فولاد یزد با 35 امتیاز دوم شد.

همچنین تیم های نفت آبادان و پارسه تهران با 33 امتیاز و به ترتیب با تفاضل گل مثبت هشت و پنج امتیاز به ترتیب جایگاه های سوم و چهارم را تصاحب کردند و پاس همدان نیز با 33 امتیاز و تفاضل گل پنج مثبت در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.

به این ترتیب نتایج دو هفته پایانی رقابت ها برای این پنج تیم مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور حایز اهمیت است و تیم پاس باید سه شنبه هفته آینده در هفته بیست و یکم به دیدار پارسه تهران برود که این دیدار حکم فینال را برای دو تیم دارد.

پاس فقط در صورت پیروزی در دو بازی پایانی لیگ یک می تواند امیدوار به صعود به لیگ برتر یا مرحله پلی آف باشد.

هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور سه شنبه هفته آینده یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما