وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 13:49   |   کد مطلب: 12587
شایعه پراکنی ها به قصد تخریب مدیرعامل است
سرپرست تیم بانوان پاس همدان با رد هرگونه کتک کاری بانوی فوتبالیست پاس گفت: نمی دانیم این داستان سرایی از کجا نشات گرفته اما هدف از این شایعه پراکنی کاملا روشن است و اینکه عده ای قصد تخریب چهره مدیرعامل باشگاه را دارند چرا که وی به آنها باج نمی دهد.

به گزارش نافع، اقدس نجف نیا اظهار کرد: این بازیکن بارها مرتکب تخلفات انضباطی شده و حتی تعهد کتبی داده که در صورت تکرار باشگاه این حق را داشته که قرارداد وی را یکطرفه فسخ کند و دریافتی های وی را نیز استرداد کند.

وی بیان داشت: این بازیکن جزو نفرات بی انضباط تیم بوده و بارها ایجاد حاشیه کرده است و از آنجا که نتوانست در تیم دوام بیاورد به باشگاه آمد و حرف های ناشایستی را به مدیرعامل باشگاه و در حضور تمامی پرسنل زد که حتی نماینده حراست اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز در آنجا حضور داشت و این برخورد نادرست را صورتجلسه کرد در حالیکه مدیرعامل باشگاه به وی اعلام کرد که شکایت دارد می تواند از طریق فدراسیون پیگیری کند.

وی افزود: عده ای تحمل موفقیت تیم پاس را ندارند و حالا هم فرصت طلبان سعی دارند با تحریک این بانوی فوتبالیست، وی را وادار کنند اینگونه مطرح کند که کتک خورده است.

وی با تکذیب این شایعه پراکنی گفت: این بازیکن با ما در تماس است و حتی بارها اعلام کرده که عده ای مدام درخواست مصاحبه می کنند و البته با این هدف که ماجرای ساختگی مبنی بر کتک کاری را مطرح کند تا خوراک خبرهای کذب آنها به قصد ضربه زدن به تیم پاس ادامه یابد.

نجف نیا خاطرنشان کرد: قطعا این شایعه پراکنی ها و ادعاهای مطرح شدن بدون پاسخ نخواهد ماند و باشگاه پیگیری قضایی و حقوقی لازم را داشته و مسببان این حاشیه سازی ها باید پاسخگو باشند چرا که مدارکی اکنون موجود است که ضمن رد هرگونه کتک کاری در باشگاه، پای خیلی ها را به این پرونده باز می کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما