وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 9 آبان 1393 ساعت 13:54   |   کد مطلب: 10511
بانوان فوتبالیست پاس همدان به مصاف تیم مدعی قهرمانی می روند
در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر بانوان کشور تیم فوتبال پاس باید به مصاف تیم مدعی و قدرتمند آینده‌سازان میهن اصفهان برود.

به گزارش نافع، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با نظم بیشتری نسبت به سال‌های قبل در جریان است که این هفته با برگزاری چند بازی هفته پنجم خود را سپری می‌کند.

لیگ برتر امسال قرار بود با حضور 12 تیم شهرداری دادگر جیرفت، ملوان بندرانزلی، کیان صدرای فارس، تندیس ماهان قم، پالایش گاز ایلام، شهرداری بم، همیاری شهرداری ارومیه، استقلال تهران، آینده‌سازان میهن اصفهان، دلوار کشتی جنوب بوشهر و شهرداری سیرجان برگزار شود.

قبل از شروع هفته دوم بنا به دلایلی تیم تندیس ماهان قم از ادامه مسابقات انصراف داد تا این رقابت‌ها با 11 تیم کار خود را پیگیری کند.

دختران فوتبالیست پاس همدان در سه مسابقات قبلی خود موفق به کسب دو پیروزی ارزشمند برابر تیم‌های شهرداری دادگر جیرفت و کیان صدرای فارس شدند و در هفته قبل برابر تیم پرمهره ملوان بندر انزلی در خانه تن به شکست دادند.

در هفته پنجم شاگردان مینا امینی باید در خانه حریف و برابر تیم مدعی آینده‌سازان میهن اصفهان به میدان برود.

پاسی‌ها در بازی هفته گذشته به دلیل بازی درگیرانه با تیم ملوان با چند مصدومیت شدید روبه‌رو شدند که در بازی حساس اصفهان وضعیت این تعداد مصدوم در هاله‌ای از ابهام است.

بنا بر اعلام مسئولان تیم پاس، صغری فرمانی، مریم محمود صالحی، مرضیه نیکخواه، رقیه شهبازی و میترا نظری مصدومان فعلی تیم بانوان پاس همدان هستند که باید دید توانایی قرار گرفتن در ترکیب تیم را در بازی حساس امروز برابر آینده‌سازان دارند یا خیر؟

از طرف دیگر تیم آینده‌سازان میهن با استفاده از شرایط میزبانی و قرار گرفتن در کورس قهرمانی در این بازی به دنبال پیروزی و کسب نتیجه برابر سبزپوشان همدانی است و این موضوع بر حساسیت این مسابقه افزوده است.

در سایر بازی‌‌های هفته پنجم لیگ برتر بانوان ایران ملوان بندرانزلی باید در خانه از تیم شهرداری بم پذیرایی کند، تیم‌های پالایش گاز و دلوارکشتی جنوب بوشهر در ایلام به مصاف هم می‌روند، شهرداری‌چی‌های سیرجانی و جیرفتی باید برابر هم صف‌آرایی کنند و در آخرین بازی همیاری شهرداری ارومیه به دیدار کیان صدرا فارس خواهند رفت.

تا پایان هفته چهارم، تیم بانوان پاس با کسب 6 امتیاز در بین پنج تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر بانوان ایران قرار گرفته است.

در هفته پنجم، تیم فوتبال بانوان پاس همدان باید روز جمعه نهم آبان در اصفهان با قضاوت به مصاف تیم جمیله کشاورز (داور وسط)، فاطمه سپاهی و الهه سامانیان (کمک داور) و سمیه براتیه (داور چهارم) برابر تیم صدرنشین آینده‌سازان میهن به میدان برود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما