وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 20 فروردين 1394 ساعت 11:14   |   کد مطلب: 13817
رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر همدان تأکید کرد:
ضرورت اجرای طرح جدید نحوه جمع آوری زباله های سطح شهر
رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر همدان بر آغاز اجراي طرح جديد جمع آوري زباله تاكيد كرد و گفت: طولاني شدن زمان اجراي طرح جديد جمع آوري زباله عدم موفقيت طرح را به دنبال دارد.

به گزارش نافع، كامران گردان در نشست كميسيون خدمات شهري ، حمل و نقل و ترافيك و محيط زيست شورا با بيان اين مطلب افزود : تغيير ساعات شبانه نظافت شهر در دستور كار شهرداري قرار گرفته كه بايد در اين زمينه اطلاع رساني به موقع صورت پذيرد.

گردان با تاكيد بر اينكه ثابت نمودن ساعات جمع آوري زباله ها و نهادينه كردن فرهنگ اين امر با اطلاع رسانی مناسب به سرعت انجام شود، اضافه كرد : در اين طرح ماموران شهرداري موظفند زباله ها را از درب منازل در ساعات تعيين شده جمع آوري كنند و تا قبل از ساعات اعلام شده زباله درب منازل نباشد .

وي اطلاع رساني به روشهاي مختلف از جمله از طريق رسانه ها، مطبوعات ، نصب بنر و حتي چهره به چهره را در نهادينه كردن فرهنگ تفكيك زباله و جمع آوري در ساعات معيين را حائز اهميت دانست و تاكيد كرد : همزمان با اجراي طرح جمع آوري زباله ها بايد به تدريج باكس هاي زباله نيز از سطح شهر جمع آوري شود.

رئیس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر همدان اضافه كرد : با جمع آوري باكسهاي اضافي سطح شهر شهروندان ديگر زباله ها را در معابر نمي ريزند و سيما و منظر شهري نيز نامطلوب به نظر نخواهد رسيد.

کامران گردان اضافه کرد: همچنین خط تولید کمپوست بطور آزمایشی با ظرفیت روزانه 250 تن تبدیل زباله به کمپوست از 18 فروردین ماه جاری آغاز شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما