وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 14 فروردين 1394 ساعت 23:33   |   کد مطلب: 13723
استقامت در برابر غرب باعث پیروزی ایران شد
امام جمعه همدان با اشاره به مذاکرات اخیر در لوزان ابراز کرد: استقامت در برابر غرب باعث پیروزی ایران شده و اگر اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه نظامی و دفاعی نبود دشمنان هیچ‌گاه از موضع شیطانی خود کوتاه نمی‌آمدند.

به گزارش نافع،  آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه باید همواره به سمت تعالی پیش رفت، ضمن اشاره‌ای به تغییر و تحول طبیعت در بهار اظهار کرد: ما نیز باید افکار و رفتار خود را به سوی تغییر و تحول سازنده و مطلوب سوق دهیم.

وی با بیان اینکه در کائنات 12 هزار عالم وجود دارد، «دنیا» را پست‌ترین عالم‌ها خواند و گفت: این دنیا دوام و قوامی ندارد پس باید همواره خود را برای دنیای اخروی آماده کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه افرادی مانند زبیر، از خیر به سوی شر رفتند و افرادی مانند حر بن یزید ریاحی نیز از شر به سوی خیر رهنمون شدند، ابراز داشت: نمونه‌های این چنینی نشان می‌دهد باید همیشه مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.

وی با محکومیت حمله عربستان سعودی به یمن گفت: امروز مردم یمن در چنان شرایط سختی هستند که حتی نانی برای خوردن نیز ندارند.

محمدی با طرح این سئوال که عربستان چرا علیه اسرائیل طوفان قاطعیت راه نیانداخت؟ گفت: اسرائیل این همه کودک‌کشی کرده اما عربستان حتی اعتراضی به این وضعیت و جنایات وحشتناک آن نکرد.

وی گفت: دشمن قصد دارد با از بین بردن زیرساخت‌های موجود در کشور یمن، آن را محاصره کند که این ترفند را در مورد سوریه نیز به کار برده بود.

امام جمعه همدان با اشاره به مذاکرات اخیر در لوزان ابراز داشت: استقامت در برابر غرب باعث پیروزی ایران شده و اگر اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه نظامی و دفاعی نبود دشمنان هیچ‌گاه از موضع شیطانی خود کوتاه نمی‌آمدند.

وی با بیان اینکه رهبری پیامبرگونه ولی فقیه در رسیدن به این موفقیت‌ها حائز اهمیت است، افزود: عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‎ای قابل تقدیر است زیرا دشمن حق غنی‌سازی ایران را به رسمیت شناخت.

محمدی با اشاره به شعار سال گفت: همدلی و همزبانی بین دولت و ملت نه تنها عامل کسب موفقیت‌های بسیاری خواهد شد که مسیر همراهی بین این دو را هموارتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید با انتقادات سازنده، دولت را در راه خدمت به مردم کمک کرد، ابراز داشت: ملت نیز باید همراهی با دولت را در صدر کارهای خود قرار دهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما