وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 07:00   |   کد مطلب: 13545
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:
دانشگاه ها در توسعه ازدواج آسان نقش کلیدی دارند
دانشگاه ها در توسعه ازدواج آسان نقش کلیدی دارند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه نقش دانشگاه‌ها در توسعه ازدواج آسان مهم است، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید به شکل ویژه در توسعه ازدواج آسان و ترغیب جوانان به ازدواج فعالیت کنند.

به گزارش نافع، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی همدان گفت: آموزش‌های قبل از ازدواج به منظور افزایش آگاهی زوج‌های جوان بسیار کم است لذا باید پیش از ازدواج آموزش‌هایی به شکل وسیع و برای زوج های جوان صورت گیرد تا زندگی آنان منجر به طلاق نشود.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این که  امروزه برخی زنان تنها برای دریافت مهریه ازدواج می کنند گفت: باید عوامل اصلی طلاق در همدان بررسی و ریشه‎یابی شود تا راهکار‌های مناسبی نیز برای حل این مشکل ارائه شود .

 

وی افزود: تمام نهادها و مردم باید برای ازدواج جوانان و کاهش آمار طلاق در جامعه  تلاش کنند.

آیت الله محمدی با بیان اینکه اگر طلاق در جامعه افزایش یافته نشانه عدم آموزش صحیح در حوزه ازدواج است، گفت: باید با صیانت از خانواده آمار طلاق را در جامعه به حداقل برسانیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با پیشنهاد اینکه مباحث آموزشی در زمینه ازدواج به شکل کتابچه های جامع آموزشی چاپ شود، گفت: این کتابچه ها در دفاتر ثبت ازدواج در اختیار جوانان در شرف ازدواج قرار گیرد.

 

وی  از مسئولین استان و سازمان هایی چون اداره کل ارشاد، حوزه علمیه و دانشگاه ها خواست  در زمینه آموزش های ازدواج همکاری کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما