وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 14:18   |   کد مطلب: 13502
سرپرست مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری همدان خبر داد:
ساماندهی 5 هزارو 500 وانت‌بار در همدان‎
ساماندهی 5 هزارو 500 وانت‌بار در همدان‎
سرپرست مدیریت حمل و نقل بار درون‌ شهری همدان از ساماندهی 5 هزارو 500 وانت‌بار خبر داد.

به گزارش نافع، محمد پوروخشوری با بیان اینکه طی دی ماه سال گذشته سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون‌شهری و حومه شهرداری همدان با مصوبه شورای شهر از مدیریت به سازمان ارتقا پیدا کرد، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 93 موضوع ساماندهی و نظارت بر حمل و نقل بار و کالا بر عهده این سازمان بوده است.

وی از صدور پروانه فعالیت و اشتغال برای خودر‌وها و اشخاص خبر داد و افزود: برای هر نوع خودرو و ناوگانی که در شهر وظیفه جابه‌جایی کالا و بار را داشته باشند، این پروانه صادر می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری همدان مهلت اعتبار صدور پروانه فعالیت و اشتغال را دو ساله دانست و بیان کرد: پروانه فعالیت برای خودروهایی صادر می‌شود که دارای چندین مولفه‌ خاص باشند.

وی ادامه داد: پروانه اشتغال برای خود افراد است و آنها با گذراندن 16 تا 17 آیتم می‌توانند صاحب چنین پروانه‌ای شوند.

پورخشوری از ایجاد 9 شرکت تخصصی در رشته‌های مدیریتی، توزیع و پخش، امداد خودرو، کالا و... طی سال گذشته خبر داد و افزود: امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم تعداد این شرکت‌ها را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه امور ساماندهی حمل و نقل بار و کالا در سطح شهر و حومه از سال 88 آغاز شده و الان زیر نظر این سازمان مدیریت می‌شود، افزود: این ابلاغیه از سوی وزارتخانه بوده و امروز در حال اجراست.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری همدان در پایان از ساماندهی و اخذ پروانه فعالیت و اشتغال 5 هزار و 500 وانت‌بار تا به امروز خبر داد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما