وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 14:14   |   کد مطلب: 13501
تنها 2 درصد از بودجه کشور صرف تجهیزات آموزشی می شود
مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: در عملیاتی کردن بودجه در این زمینه 98 درصد بودجه کشور صرف هزینه های پرسنلی و تنها 2درصد صرف هزینه تجهیزات می شود.

به گزارش نافع، به نقل از زنگ اول، عبدالرضا فولادوند در جشن ستارگان منطقه خزل تصریح کرد: برای بالا بردن کیفیت آموزش تقویت مدیریت آموزشی و توانمند سازی مدیران ضروری است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش در دولت یازدهم کیفیت بخشی است، ادامه داد: آموزش و پرورش برای رسیدن به این هدف راهبردی 5 شاخص را مورد توجه قرار داده است.

فولادوند یکی از مسائل عمده آموزش و پرورش را بخش نیروی انسانی دانست و افزود: به دنبال این هستیم که نیروی انسانی را بهتر ساماندهی کنیم که در این زمینه در سال گذشته جزء برترین استان ها در سطح کشور بوده ایم.
این مسئول با اشاره به بحث توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: ما به تنهایی نمی توانیم این مأموریت بزرگ را انجام دهیم و لذا همکاران باید فعالیت های خود را مضاعف کنند و در رسیدن به اهداف آموزش پرورش کوشا باشند.

وی گفت: اگر مدارس غیر دولتی توسعه پیدا کنند ما خدمت بهتری به دانش آموزان ارائه خواهیم داد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان در ادامه با اشاره به تمرکززدایی در آموزش و پرورش و کم کردن بخشنامه ها گفت: این امر موجب می شود مدیران ما تراوش فکری و بارش مغزی و خلاقیت بیشتری را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما