وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 21 اسفند 1393 ساعت 23:33   |   کد مطلب: 13459
وزیر ورزش و جوانان گفت:در پروژه های نیمه تمام اولویت با پروژه هایی است که از پیشرفت فیزیکی بیشتری برخوردار هستند.

به گزارش نافع، محمود گودروزی" پنج شنبه 21 اسفند در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام اسدآباد با بیان اینکه در پروژه های نیمه تمام اولویت با پروژه هایی است که از پیشرفت فیزیکی بیشتری برخوردار هستند، تصریح کرد: سعی بر آن است که پروژه های با پیشرفت فیزیکی زیر 50 درصد با کمک بخش خصوصی فعال شود و به اتمام برسد و پروژه های بالای 70 درصد نیز از اولویت اول برای اتمام برخوردار هستند.

گودرزی درباره وضعیت ورزشی استان همدان نیز گفت: استان همدان از نظر وضعیت ورزشی جزو استانهای برتر به ویژه در حوزه قهرمانی بوده و از رتبه هایی بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال 94 پروژه های نیمه تمام سالن چندمنظوره و استخر شنای مجموعه ورزشی بانوان اسدآباد و استخر شنای مجموعه ورزشی شهرستان به بهره برداری خواهند رسید.

گودرزی با بیان اینکه بیش از دو هزار و 900 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: از سال گدشته 360 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور به بهره برداری رسیده و 400 پروژه نیمه تمام دیگر نیز تا پایان سال مالی در کشور افتتاح می شود و بیش از دو هزار و پروژه نیمه تمام و رزشی دیگر نیز باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در سال آینده اعتباری افزون بر 300 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی ورزشی کشور اختصاص یابد، افزود: از این میزان اعتبار تنها 50 درصد اعتبار به میزان 150 میلیارد تا 170 میلیارد تومان تامین خواهد شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال آینده با حل مشکلات تحریم و بهبود شرایط اقتصادی کشور پروژه های ورزشی بیشتری در سطح کشور قابل افتتاح و بهره برداری باشد.

وی تصریح کرد : اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان اسدآباد به اعتباری افزون بر 4 تا 5 میلیادرد تومان نیازمند است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما