وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:28   |   کد مطلب: 13434
سخنگوی شورای شهر همدان خبر داد:
تصویب تعیین تکلیف کاربریهای آموزشی سطح شهر
تصویب تعیین تکلیف کاربریهای آموزشی سطح شهر
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از تصویب تعیین تکلیف کاربریهای آموزشی واقع در سطح شهر و ابلاغ به شهرداری و آموزش و پرورش در شورا خبر داد.

به گزارش نافع، کامران گردان با اعلام این خبر گفت: با توجه به بلاتکلیفی بعضی از شهروندانی که امالک آنها در کاربریهای آموزشی واقع شده است طی جلسه ای با مدیرکل آموزش و پرورش بر تعیین تکلیف این املاک تاکید شد.

گردان با اشاره به مشکلات شهروندان ساکن در کوچه جلالی اظهار کرد: مقرر شد اداره کل آموزش و پرورش استان نامه موافقت خود را در خصوص تعیین تکلیف کاربری های آموزشی این محله با جابجایی فضای آموزشی مذکور و انتقال کاربری آن به ملک دیگری طبق معرفی شهرداری درهمان محدوده ابلاغ وشهرداری نیز اقدامات لازم را جهت جابجایی کاربری مذکور در اسرع وقت به عمل آورد.

وی اضافه کرد: همچنین مصوب شد در جهت اجرای طرح تفصیلی در فضاهای آموزشی کارگروه هایی با حضور مدیران تام الاختیار شهرداری و آموزش و پرورش تشکیل و با زمانبندی مشخص ، تصمیمات لازم در آن گروه اتخاذ شود که در این راستا یک نفر از اعضای شورا به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر همدان در کارگروه مربوطه انتخاب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: مقرر شد اداره کل آموزش و پرورش فهرستی از تمامی مدارس واقع در حاشیه شهر که بلااستفاده بوده، تهیه و برای استفاده از این مدارس جهت کتابخانه و فرهنگسرا در اختیار شهرداری قرار دهد.

کامران گردان ادامه داد:با توجه به مصوبه شورا مبنی بر خرید اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی شهر،در جلسه صحن این هفته شورا با خرید دستگاه های مورد نیاز موافقت شد.

گردان اضافه کرد: همچنین در این جلسه  در خصوص مصوبه شورا مبنی بر تامین ساختمان مناسب برای جامعه معلولین همدان و نیز در نظر گرفتن سهمیه استخدامی برای آنان برابر قانون و مقررات اقدام و نتیجه اقدام شهرداری در مورد مصوبه در مورد تامین ساختمان برای انجمن ها و سازمان های مردم نهاد اعلام شود.

انتهای پیام /ح

دیدگاه شما