وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 10:58   |   کد مطلب: 13400
	صدا و سیما، گستره پوششی شبکه دیجیتالی را در بخش های روستایی تقویت کند
امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: ضرورت دارد که صدا و سیما گستره پوششی شبکه دیجیتالی را در همه بخش های روستایی تویسرکان تقویت کند.

به گزارش نافع، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تویسرکان، به توقع مردم از صدا و سیمای مرکز همدان در راستای پرداختن بیشتر در بخش های مختلف به شهرستان ها و ظرفیت های آن ها اشاره کرد و گفت: می طلبد که صدا و سیما برای معرفی توانمندی های شهرستان های مختلف استان هم افزایی و رایزنی مستمر داشته باشد.

وی اظهار کرد: صدا و سیما از از ظرفیت خطبه های نمازجمعه شهرستان های مختلف برای اثر گذاری مثبت در جامعه بیش از پیش بهره ببرد.

امام جمعه تویسرکان افزود: ضرورت دارد که صدا و سیما گستره پوششی شبکه دیجیتالی را در همه بخش های روستایی تویسرکان تقویت کند.

« حسین میسر» مدیر کل صدا و سیمای استان همدان نیز در این نشست به فعالیت 160 ایستگاه صدا و سیمای مرکز همدان در سطح استان اشاره کرد.

وی از فعالیت 30 ایستگاه صدا و سیما در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: ایستگاه های شهرهای سرکان و فرسفج و روستاهای اشتران و پیرغیب از مهمترین این ایستگاه ها هستند.

مدیر کل صدا و سیمای استان همدان با درخواست از دستگاه ها و متولیان امور فرهنگی در راستای فراهم ساختن بسترهای لازم برای ارتباط و تعامل بیشتر با نخبگان در حوزه های مختلف در تویسرکان، افزود: در حال حاضر به دنبال فعال سازی ایستگاه های دیگر صدا و سیما در روستاهای گشانی، نجفیه، احمد آباد، ابودردا،  قلعه نو، آرتیمان، لامیان و قلی لاله در تویسرکان هستیم.

میسر با بیان اینکه صدا و سیمای استان همدان در حوزه شبکه دیجیتال به لحاظ جمعیتی با 94 درصد پوشش جمعیتی مناطق مختلف استان یکی از پنج استان برتر کشور است، ابراز کرد: با توجه رویکردهای سازمان صدا و سیما 40 درصد از محتوای برنامه های تولیدی مراکز استان ها به مسائل مختلف شهرستان های آن استان می پردازد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما