وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 08:23   |   کد مطلب: 13284
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد گفت: افراد متخلف که در وقایع چهارشنبه سوری دخیل باشند و دستگیر شوند طبق بخشنامه ابلاغ شده باید تا پایان تعطیلات در بازداشت به سر برند.

به گزارش نافع، سرهنگ داوود علی بخشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کشف و ضبط 35 هزار انواع مواد محترقه خبر داد و افزود: با فروشندگان و توزیع کنندگان این مواد بویژه در روزهای پایانی سال و چهارشنبه سوری به شدت برخورد خواهد شد.

وی از اعزام کارشناسان پلیس به مدارس شهرستان اشاره کرد و افزود: با حضور کارشناسان پلیس در مدارس عواقب و خطرات استفاده از مواد آتش زا و خطرناک در چهارشنبه سوری تشریح خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد خاطرنشان کرد: مراسم چهارشنبه سوری یک آیین کهن در فرهنگ ایرانیان است اما در سال های اخیر به موقعیتی برای تخلیه هیجانات و بروز ناهنجاریهای اجتماعی تبدیل شده و در این میان بسیاری از افراد با سوء استفاده از این مراسم باعث آزار و اذیت، سلب آسایش شهروندان و چه بسا به خطر انداختن جان خود و دیگران می شوند.

علی بخشی یادآور شد: نیروی انتظامی برنامه های خاصی برای پیشگیری از ورود و عرضه مواد محترقه خطرناک که موجب آسیب به نسل جوان می شود را در دستور کار دارد.

وی درباره امنیت سفرها و تعطیلات نوروزی گفت: در اغلب موارد بی توجهی و بی مبالاتی مردم زمینه ساز بروز سرقت می شود و از مردم می خواهیم نکات ایمنی را رعایت کنند، همچنین پلیس نیز در ایام عید طرح های امنیت محله محور را تقویت می کند.

شهرستان اسدآباد با 107 هزار جمعیت در فاصله 45 کیلومتری همدان قرار دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما