وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 09:29   |   کد مطلب: 13513
هشدار نیروی انتظامی کبودراهنگ به متخلفان چهارشنبه آخر سال
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت با تمام قدرت با کسانی که به بهانه شادی برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، برخورد خواهد کرد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، سرهنگ پژمان قویمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه پلیس از شادی و نشاط مردم استقبال می کند، گفت: انحرافات ایجاد شده در مراسم چهارشنبه سوری باعث ایجاد آسیب ها و حوادث غیرمترقبه به مردم می شود.
وی وظیفه ذاتی نیروی انتظامی را برقراری نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: با افرادی که با هنجارشکنی و با استفاده از مواد محترقه غیرمجاز، مزاحم مردم شوند، برخورد قاطع خواهیم کرد.
سرهنگ قویمی اولین اقدام نیروی انتظامی برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری را، اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم عنوان کرد و گفت: در این راستا از طریق رسانه های محلی و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کبودراهنگ اطلاع رسانی هایی صورت گرفته است.
وی ضمن درخواست از والدین برای کنترل اقدامات فرزندان خود گفت: کنترل و نظارت فرزندان از سوی والدین باعث کاهش آسیب های چهارشنبه آخر سال برای آنان می شود و می توانند سالی شاد را آغاز کنند.
فرمانده نیروی انتظامی کبودراهنگ با اشاره به نقش رسانه ها، معلمان آموزش و پرورش و روحانیت در جهت اطلاع رسانی در مورد خطرات استفاده از مواد محترقه غیرمجاز گفت: این گروه ها نقش مهمی در بالا بردن سطح فرهنگ عمومی جامعه دارند.
قویمی از همه نوجوانان و جوانان شهرستان خواست تا مراقب سلامتی و امنیت اطرافیان خود باشند و به خاطر سهل انگاری و تخلیه انرژی خسارت جبران ناپذیر به خود و اطرافیان وارد نکنند .
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما