وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 16:56   |   کد مطلب: 13212
فرمانده سپاه ملایر گفت: در تاریخ ششم فروردین ماه 400 نفر از داوطلبین اعزام به راهیان راهیان نور از ملایر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها،مصطفی رستمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور ملایر با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: در ایام نوروز 400 نفر از داوطلبین اعزام به راهیان نور از ملایر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 

فرمانده سپاه ملایر اعزام راهیان نور را یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی خواند و بیان کرد: اگر می‌خواهیم کار فرهنگی کرده  مردم را هر چه بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم می توان از اعزام به مناطق عملیاتی استفاده کرد.

 

وی افزود: سفر به راهیان نور یکی از سفرهای معنوی بزرگ بوده که در این سفرها جوانان ارتباط خاصی با شهدا پیدا می‌کنند.

 

رستمی با اشاره به تاریخ اعزام راهیان نور ملایر تصریح کرد: این سفر معنوی از ششم فروردین تا نهم فرودین بوده و نه اتوبوس از ملایر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 

وی افزود: برای اسکان زائران راهیان نور ملایر دو اردوگاه شهید مسعودیان و شهید محلاتی در مسیر برای برادران و خواهران و مسجد علی ابن ابیطالب(ع) در نظر گرفته شده است.

 

فرمانده سپاه ملایر گفت: در چهار روز این مسافرت مسافران به اکثر مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله چزابه، فتح المبین، شلمچه، شوش، منطقه عملیاتی کربلای 4 و کانال کمیل اعزام می‌شوند.

 

وی از شرکت مسافران در یک رزمایش خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه‌های معنوی این سفر حضور در معراج شهداست که تمامی مسافران در معراج شهدا حضور پیدا می‌کنند.

 

رستمی گفت: کسانی که خواستار ثبت نام در کاروان راهیان نور ملایر هستند می‌توانند با حضور در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج برای ثبت نام اعزام به مناطق عملیاتی جنوب ثبت نام کنند.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما