وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 09:31   |   کد مطلب: 13200
هزينه‌هاي آموزش شهروندي نوعی سرمایه گذاری است
رئيس كميسيون خدمات شهري، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شوراي اسلامي شهر همدان با بیان اینکه هزينه‌هاي آموزش شهروندي نوعی سرمایه گذاری است افزود:دانش‌آموزان بعد از آموزش در حضور خانواده به عنوان يك انتقال دهنده پيام‌هاي شهروندي كمك مؤثري به ارتقاي فرهنگ شهروندي خواهند كرد.

به گزارش نافع، كامران گردان در بخش ديگري از سخنان خود به ترافيك شهري و قوانين و مقررات حاكم بر آن اشاره كرد و گفت: در صدد هستيم در بخش ترافيكي نيز برنامه‌هايي با همكاري معاونت اجتماعي، فرهنگي شهرداري برگزار كنيم.

 

وي با اشاره به نزدیکی ايام نوروز و تاکید بر امادگی ستاد استقبال از نوروز اضافه کرد:لازم است بسته‌هاي آموزشي برای تهیه و در بين مسافران و مهمانان استان توزيع  شود تا هم معاونت اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداري همدان به اهداف خود در ارتقاي فرهنگ شهروندي دست يابد و هم مهمانان نوروزي با خاطراتي خوش همدان را به مقصد خود ترك كنند.

 

رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر همدان بيان كرد: تغيير فرهنگ به سمت مثبت زمان‌بر و بسيار دشوار است اما فعاليت و اقدام معاون اجتماعي، فرهنگي شهرداري در آينده اثرگذاري مناسبي خواهد داشت.

 

وي در ادامه با اشاره به بازتاب مفيد و مؤثر اين برنامه‌ها گفت: اجراي برنامه‌هاي آموزش شهروندي در درازمدت تأثيرات مثبت خود را نشان مي‌دهد؛ چرا كه فرهنگ‌سازي يكي از اصول مهم شهرسازي است و بايد گفت شهرداري در حفظ منابع طبيعي و جلوگيري از آلودگي‌هاي زيست محيطي اقدامات مؤثري انجام مي‌دهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما