وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 7 اسفند 1393 ساعت 11:06   |   کد مطلب: 13178
به مناسبت سالروز شهادت سردار شهيد سعید قهاري‌ سعید از نامگذاري شهید سعید قهاری در ابتدای تقاطع غیر همسطح آیت الله نجفی که با مصوبه شورای اسلامی شهر همدان به نام شهید قهاری مزین شده نصب و رونمایی شد.

به گزارش نافع، در آييني با حضور جمعی از اعضاي شوراي اسلامي شهر همدان، همسر و برادر شهيد ‌سعيد قهاري و همچنين فرماندهان و كاركنان آموزشگاه قدس سپاه از نامگذاري تقاطع غيرهمسطح بلوار آيت‌الله نجفي به نام سردار شهيد سعيد قهاري‌سعيد پرده‌برداري شد.

ابراهيم مولوي عضو شوراي اسلامي شهر همدان در اين مراسم با ابراز خرسندي از حسن انتخاب در نامگذاري اين تقاطع غيرهمسطح به نام سردار شهيد قهاري‌سعيد اظهار كرد: با توجه به اينكه سردار شهيد سعيد قهاري‌سعيد بيشتر خدمات خود را در استان‌هاي كردستان، كرمانشاه و ايلام ارائه كرده براي همين اين پل كه محل عبور اين سه استان است به نام اين شهيد بزرگوار نامگذاري شده است.

وی گفت: مجموعه شوراي اسلامي شهر و شهرداري همدان كه برخي از آنها همرزمان شهيد قهاری هستند با نامگذاري اين پل خواستند گوشه‌اي از فداكاري‌ها و ايثارگري‌هاي اين شهيد بزرگوار را جبران كنند.

مولوی با بیان اینکه اين پل با همت مديريت شهري با اعتباري افزون بر 50 ميليارد تومان در فازهاي مختلف تملك و احداث شده است، افزود: با راه‌اندازي اين تقاطع غيرهمسطح در روان‌سازي ترافيك و خدمت به شهروندان كمك شاياني مي‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما