وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 13:10   |   کد مطلب: 13133
عمق بخشی به آموزشهاي شهروندي راهبرد حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سال 94 است
رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان گفت: راهبرد حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سال 94 عمق بخشی به آموزشهاي شهروندي و فرهنگ جهاد و شهادت است.

به گزارش نافع، علي رضايي در نشست كميسيون فرهنگي و اجتماعي شورا كه پيرامون بررسي بودجه 94 حوزه معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري برگزار شد، افزود: عمق بخشي به برنامه ها اثرگذاري بسياري را به دنبال دارد و در آموزشهاي شهروندي بايد اين موضوع مورد توجه واقع شود.

وی برگزاري اردوهاي شهروندي را يكي از راهكارهاي عمق بخشي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت دانست و اظهار كرد: باغ موزه دفاع مقدس همدان يكي از سرمايه گذاري هاي ارزشمندي است كه مهمترين اثربخشي را در حوزه ترويج فرهنگ ايثتار و شهادت دارد.

وي با بيان اينكه آموزش هاي شهروندي در دراز مدت نتيجه بخش خواهد بود افزود : بهره گيري از ظرفيت هاي آموزش و پرورش و آموزش بانوان در حوزه برجسته اي است كه در اثربخشي آموزشهاي شهروندي بسيار پاسخگو خواهد بود.

رئیس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شورا با تاكيد بر اينكه نبايد به معاونت فرهنگي و اجتماعي ديدگاه درآمدي داشت، گفت : برنامه هاي اين حوزه همانند ديگر حوزه هاي شهرداري بايد مود توجه ويژه قرار گيرد.

رئیس شوراي اسلامي شهر همدان هم با بيان اينكه در آموزشهاي شهروندي بايد به نقش تربيتي توجه كرد، گفت : در برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي بايد بنيادي و زيربنايي در ابعاد مختلف تربيتي وارد شد.

علي اكبر نظري بهره گيري از نظرات كارشناسان در امور تربيتي را مهم دانست و افزود: با توجه به اينكه شورا  سياست هاي كلي را در قالب 36 مورد به شهرداري اعلام كرده است بر اين اساس شهرداري بايد آنها را راهبردي كند.

انتهای پیام/ح

 

 

دیدگاه شما