وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 11:13   |   کد مطلب: 12826
پوشش زنده راهپیمایی امروز:ضربه ملت برای عزت
آغاز راهپیمایی تجلی 22بهمن مردم همدان
راهپیمایی سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت10صبح امروز با حضور گسترده مردم همدان آغاز ‌شد.

به گزارش نافع، با نزول بارش رحمت الهی و پیوستن اندک اندک همه اقشار مردم همدان در نخستین ساعات صبح برای خلق حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از میدان امام خمینی(ه) با تکبیرالله اکبر آغازشد.

مردم دارالمومنین همدان هم همزمان با سراسر کشور بار دیگر با حضورشان حماسه آفریدند و امسال پرشورتر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند به گونه‌ای که حضورشان دشمنان را مایوس و دوستان را قوی دل و امیدوار کرد.

آنها بار دیگر حماسه‌ای را رقم زدند تا صدای وحدت و همدلی مردم غیور و شهیدپرور پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی در گوش جهان بپیچد.

راهپیمایان از ساعت اولیه صبح با حضور در در میعادگاه خود یعنی میدان امام خمینی (ره) شهر همدان‌، آمادگى خود را براى شركت در این راهپیمایى اعلام کردند و در ساعت 9 و 30 دقیقه خیل عظیم راهپیمان با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران و عکسها و پلاکاردهایی که نشان دهنده عمق ارادت و دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه بود از خیابان شریعتی راهپیمایی خود را با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل» «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» «انرژی هسته ای حق مسلم ماست»«لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است»،آغاز کردند.

امروز همه آمده بودند از زن و مرد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک، کودک و نوجوان، همه همه آمده بودند تا هچون گذشته وحدت و هبستگی‌یشان را در برابر تمام گزینه‌های دشمن برروی میز بگذارندو حمایت و خود از آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، ولایت و رهبر فرزانه ایران اسلامی،شهدای گرانقدر ، جانبازان سرفراز این سرزمین و... به رخ جهانیان بکشند.

حضور مسئولان استانی و شهرستانی و روحانیون و دانش آموزان و دانشجویان و دیگر اصناف در اولین ساعات راهپیمایی در هوای سرد همدان به چشم می‌خورد.

1357 دانش‌آموز دختر هم با در دست داشتن پرچم ایران به نماد بهمن ماه آن سال در جمعیت حاضر شدند که از صحنه های جالب این راهپیمایی بود. بالگردی هم درآسمان شهر جمعیت را گلباران می‌کرد، ایستگاه های صلواتی توزیع چای، شیرینی و شکلات هم برقرار بود.

راهپیمان بعد از ورود به بلوارخواجه رشید و گذشتن از آرامگاه بوعلی سینا از خیابان بوعلی راهی میدان امام خمینی (ره) شدند و در پایان این مراسم هم دادستان کل کشور حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای به سخنرانی پرداخت و پس از آن بیانیه پایانی قرائت شد.

بار دیگرحضور پرشور ملت غیور معادلات دشمن را برهم ریخت و بار دیگر آنها را ناامید کرد.

امروز پیام وحدت ملت اسلامی ایران مرزها را درنوردید و رایحه بیداری و استکبار ستیزی از سراسر ایران زمین استشمام شد.

آنچه در مسیرهای راهپیمایی امروز اتفاق افتاد در واقع نشان داد که هیچ گزینه‌ای بالاتر از تسلیم زمامداران آمریکا، اسرائیل، استکبار جهانی و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل حقوق حقه ملت ایران وجود ندارد.

امروز مردم با حضورشان ثابت کردند که تهدیدها و تحریم ها را به فرصتی برای بالندگی، رشد و شکوفایی تبدیل کردند و به دشمنان نشان داد که در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/ح

گزارش تصویری ازحضور با شکوه مردم همدان در نخستین ساعات پیش ازآغاز راهپیمایی 22بهمن

دیدگاه شما