وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 19:57   |   کد مطلب: 12816
۲۲ بهمن روز به زانو در آمدن قدرت آمریکایی در برابر شعور و شور حماسی ملت ایران است
سرپرست تبلیغات اسلامی همدان گفت: ۲۲ بهمن روز به زانو در آمدن قدرت آمریکایی در برابر شعور و شور حماسی ملت ایران اسلامی است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۲۲ بهمن یادآور استقلال خواهی، آزادی خواهی، جمهوریت خواهی و اسلامیت خواهی ملتی است خسته از استبداد که انقلابش منادی امید و عقلانیت بود.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن روز نمایش وحدت و همدلی و نماد قیام ملت سربلند ایران اسلامی علیه ظلم و استبداد است.

حجت‌الاسلام جمشیدی افزود: یکبار دیگر نخستین شعار ملت شجاع و آگاه ایران فارغ ازقومیت، جنسیت ومذاهب موجود در ایران همان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است را همدل و همصدا به صدا در می آوریم و خداوند بزرگ را به سبب نعمت استقلال، آزادی و حاکمیت اراده ملت شکر می‌گوییم.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان بیان داشت: مردم ولایتمدار و انقلابی استان همدان با شور و شعور حسینی با حضور در آوردگاه عظیم اراده های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، ضمن حمایت از آرمان های انقلاب، شهدا و امام شهدا ، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان به ویژه توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) خواهند کوبید و نقشه های شوم و فتنه های پیچیده استکبار جهانی و اسلام هراسی و ایران هراسی را نقش برآب خواهد کرد.

جمشیدی، با  ادای احترام به روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدای انقلاب و جنگ  تحمیلی از همه مردم، مسئولان، اقشار تاثیرگذار، روحانیان، هیئات مذهبی، دانش آموزان، دانشجویان و....دعوت کرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن سی و ششمین بهار آزادی شرکت کنند.

وی یادآور شد: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ نیز همچون سالهای گذشته با حضور گسترده مردم مومن و ولایت مدار همدان روبه رو هستیم و محور راهپیمایی  توجه به وحدت، انسجام و همدلی است.

گفتگو از فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما