وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 10:41   |   کد مطلب: 12802
صدور بیانیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان همدان در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
هنرمندان، اهالی رسانه و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با انتشار بیانیه ای از حضور فعالانه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبر دادند و از سایر اقشار جامعه برای مشارکت در این خیزش مردمی دعوت کردند.

به گزارش نافع،  در متن این بیانیه آمده است: یکبار دیگر تقویم تاریخ ورق خورد تا روزه‌های خاطره‌انگیز بهمن‌ماه فرا برسند و مردم غیور و شهیدپرور کشورمان، طلوع سی و هفتیمن سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

در ادامه این بیانه آمده است: خورشید انقلاب این بار با پیام «لبیک یا رسول الله» در سرزمین پیروان «اسلام ناب محمدی» طلوع خواهد کرد تا همچون سی و اندی سال گذشته چشم جهان و جهانیان را خیره کند.

این بیانیه می افزاید: ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی، امسال نیز با شکوه‌تر از سال‌های گذشته سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه تمام‌تر جشن خواهند گرفت و با حضور هوشیارانه خود، صلابت و وحدت امت اسلام را حول محور ولایت متجلی نموده و دشمنان را مایوس‌تر خواهند کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: راهپیمایی 22 بهمن امسال، بار دیگر حضور ملت ایران در صحنه و عهد ناگسستنی مردم با آرمان های انقلاب، راه امام و شهدا و پیروی از اصل ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای را نشان خواهد داد و در این مسیر اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز بار دیگر همراه با خیل عظیم و خروشان امت اسلامی حضور خواهند داشت تا با آرمان های امام راحل(ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کرده و با ولی فقیه زمان و رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) بیعتی مجدد داشته باشند.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما