وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 21:15   |   کد مطلب: 12753
چهارمین یادواره شهدای ورزشکار روستای کوریجان برگزار شد
با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ورزشکاران، بسیجیان و سایر اقشار مردم شهید پرور روستای کوریجان، چهارمین یادواره شهدای ورزشکار این روستا برگزار شد.

به گزارش نافع، بخشدار مرکزی کبودراهنگ ضمن گرامیداشت دهه فجر به تشریح دستاورد های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ظلم ستیزی یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران است و ملت بزرگ ایران هرگز اجازه زیادخواهی به مستکبران جهان نداده است.
یدالله ابراهیم خانی حضور مردم در همه صحنه های انقلاب را از وجوه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های جهان عنوان کرد و گفت: رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها وحدت و همدلی با تبعیت از ولی فقیه است.
وی خودکفایی، محرومیت زدایی، تکیه بر اقتصاد داخلی و حضور گسترده جوانان در عرصه های علمی و ورزشی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: کشور ما همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی با وجود انواع تحریم های اقتصادی و سیاسی هرگز در برابر استکبار جهانی سر تسلیم فرود نیاورده و همواره به پیشرفت خود ادامه داده است.
ابراهیم خانی با اشاره به آغاز جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا و جهان غرب علیه انقلاب اسلامی طی چند سال اخیر گفت: مسیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران استفاده از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی است.
بخشدار مرکزی کبودراهنگ با اشاره به رضایت مردمی از طرح تحول نظام سلامت، این طرح را یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: در گذشته کسانی که دچار بیماری می شدند علاوه بر درد جسمی از نظر اقتصادی هزینه های زیادی پرداخت می کردند و این مساله رنج آنان را چند برابر می کرد.
به گزارش کورنگ، در حاشیه این یادواره  ورزش کاران روستای کوریجان با اجرای حرکات نمایشی با آرمان های شهدای ورزشکار روستای خود تجدید میثاق کرده و شور و هیجان خاصی به این مراسم معنوی بخشیدند.
شرکت کنندگان دراین مراسم همچنین با تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
روستای کوریجان یکی از روستاهای بزرگ شهرستان کبودراهنگ است که برای اعتلای انقلاب اسلامی ده ها شهید والامقام تقدیم نظام اسلامی کرده است.
انتهای پیام/ ح

دیدگاه شما