وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت 15:59   |   کد مطلب: 12706
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: حاکمیت نظام دینی مهمترین دستاورد انقلاب بوده و در واقع استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همان شعار امام(ره) و مردم همین دستاورد بود.

به گزارش نافع رضا قیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: حاکمیت نظام دینی مهمترین دستاورد انقلاب بوده و در واقع استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همان شعار امام(ره) و مردم همین دستاورد بود.

وی افزود: رهبری امام (ره)، حضور مردم و ایثار شهدا عوامل اصلی پیروزی انقلاب بر رژیم منحوس پهلوی بود و  نظام دینی انقلاب اسلامی  بلافاصله پس از پیروزی انقلاب در ایران مستقر شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان تاکید کرد: حکومت و نظام دینی را مردم در این کشور برقرار کرده و الان 36 سال است که با عشق و علاقه از آن حمایت می‌کنند و زیر ولای ولایت از ارزش‌های آن دفاع می‌کنند.

وی گفت: دستاوردها و ارزش‌های نظام و انقلاب صدور فرهنگی شده و امروز بیداری ملت‌های مسلمان و بیداری ملت‌های آزاده جهان نشات گرفته از برکت انقلاب و جمهوری اسلامی است.

قیاسی با اشاره به وظایف جوانان برای حفظ انقلاب عنوان کرد: جوانان باید آرمانگرا بوده و به دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام و دستاوردهای آن باشند.

وی افزود: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با گذاشتن جان خود در دستانشان و اهدای آن به ایارن از نظام اسلامی دفاع کرده و انقلاب را در برابر متجاوزان حفظ کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: کشوری که در دوران دفاع مقدس قصد داشت ایران را چند روزه تصرف کند امروز خودش مانند استانی از کشور ایران شده و اینها همه از ثمرات این انقلاب است.

وی با توصیه به جوانان برای تلاش در عرصه‌های علم و دانش برای توسعه کشور عنوان کرد: کشور ما از لحاظ فرهنگی و منابع غنی بوده و جوانان ما باید با تلاش در عرصه‌های علم و دانش هر چه بیش‌تر برای توسعه کشور تلاش کنند.

قیاسی افزود: ما نباید به خاطر نیازهای اقتصادی حاضر شویم که دستمان را جلوی دشمنان دراز کنیم . باید همه تلاش و کوشش کنیم و با اقتصاد مقاومتی که توصیه مقام معظم رهبری بوده کشور را هر چه بیشتر در مسیر توسعه قرار دهیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما