وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت 15:20   |   کد مطلب: 12705
دو طرح خدماتی نمایشگاه دائمی بین المللی و پروژه شهرک تجاری کریم خان زند در ملایر کلنگ زنی شد.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، دو طرح بزرگ خدماتی شهرداری ملایر امروز توسط مسئولان استانی و شهرستانی ملایر کلنگ زنی شد شد.

نمایشگاه دائمی بین المللی و پروژه شهرک تجاری کریم خان زند دو طرح خدماتی است که امروز کلنگ زنی شدند.

علی رضا رضایی در آیین کلنگ زنی نمایشگاه بین المللی اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 29 هزار متر مربع اجرا شده و در فاز اول آن پنج هزار متر مربع از آن اجرا می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این پروژه برآورد یکصد میلیارد ریال اعتبار شده است و در اجرای آن از سازه‌های سبک استفاده می‌شود.

شهردار ملایر با اشاره به مذاکره با سرمایه گزار خصوصی برای اجرای این طرح عنوان کرد: با یک سرمایه گزار وارد مذاکره برای اجرای این پروژه شده ایم ولی هنوز این سرمایه گزار نهایی نشده و این پروژه با فرض منابع داخلی آغاز می‌شود.

وی در آیین کلنگ زنی پروژه تجاری کریم خان عنوان کرد: این پروژه نیز در فضای 40 هزار متر مربع اجرا خواهد شد و در فاز اول آن 15 هزار متر مربع از آن اجرایی می‌شود.

رضایی با اشاره به اعتبار برآورد شده برای پروژه شهرک تجاری کریک خان زند افزود: برای احرای این پروژه 200 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی گفت: در این پروژه فضاهای فروشگاه های پوشاک، مواد غذایی، لوازم خانگی، ساختمان پزشکان، کلینیک های تخصصی، بازارهایی مخصوص اصناف، واحدهای تجاری، فروشگاه های مدرن، میادین میوه و تره بار، بازارهای فصلی و فضاهای خدماتی پیش بینی شده است.

شهردار ملایر با اشاره به مدت زمان اجرای پروژه این شهرک تجاری عنوان کرد: کارهای مقدماتی این پروژه انجام شده و پیش بینی می‌شود که اجرای آن سه سال طول بکشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما