وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت 09:51   |   کد مطلب: 12688
فرماندار شهرستان همدان گفت: این انقلاب از ابعاد مختلف معنوی و مادی قابل مقایسه با انقلاب‌های جهان نیست چراکه هیچ گاه به بیگانگان متکی نبوده و نیست.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس ،علی تعالی در مراسم جشن انقلاب در روستای قرخلر قهاوند، اظهار کرد: در سال‌های اخیر انقلاب‌های زیادی در جهان به وقوع پیوسته اما با انقلاب اسلامی ایران تفاوت‌های بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری مرجع عالیقدر و یک انسان باتقوا از تبار اولیاء به پیروزی رسید، افزود: این انقلاب از سال ۴۲ آغاز و با پشتیبانی مردم و حمایت‌های روحانیون در سال ۵۷ به پیروزی رسید.

فرماندار شهرستان همدان خاطرنشان کرد: این انقلاب از ابعاد مختلف معنوی و مادی قابل مقایسه با انقلاب‌های جهان نیست چراکه هیچ گاه به بیگانگان متکی نبوده و نیست.

وی با اشاره به اینکه کشورهای استکباری با طرح توطئه‌هایی علیه ایران همواره در تلاشند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، تصریح کرد: با پشتیبانی ملت ایران از نظام و انقلاب خوشبختانه همیشه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده و امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور مقتدر در جهان شناخته شده است.

تعالی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب، خدمات بسیار زیادی در زمینه راه، آب، مخابرات،‌ گاز و… به مردم ارائه شده و شاهد توسعه روزافزون روستاهای کشور بوده‌ایم.

وی با اشاره به توطئه کشورهای عربی در کاهش قیمت نفت ایران، ابراز داشت: توطئه این کشورها باعث شده قیمت نفت ایران از ۱۳۰ دلار به ۵۰ دلار و صادرات آن از ۲٫۵ میلیون بشکه به یک میلیون بشکه تنزل کند.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه مدیریت صحیح کشور باعث شده تا با وجود کمبودها، وضعیت خوبی در کشور حاکم باشد، در ادامه با اشاره به اینکه دولت، اقدامات خوبی در زمینه بهداشت انجام داده، اظهار کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت،‌ مردم فقط ۶ درصد هزینه بستری بیمارستان را پرداخت کرده و مابقی از سوی دولت پرداخت می‌شود.

دیدگاه شما