وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت 07:53   |   کد مطلب: 12676
چهار طرح خدمات رسانی در تویسرکان به بهره برداری رسید
به مناسبت دهه مبارک فجر چهار طرح خدماتی در تویسرکان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش نافع،  رضا جلیلوند» مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از بهره برداری از طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه 20 کیلو وات و فشار ضعیف خیابان باهنر با اصلاح یک کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی  با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد و گفت: اصلاح دو کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی در دو طرف خیابان و بهینه سازی پنج دستگاه پست هوایی از دیگر اقدامات اجرایی این طرح است.

وی از طرح برق رسانی به خانه باغی های روستای آرتیمان با احداث دو کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، احئاث 250 متر شبکه فشار متوسط بلند هوایی، احداث پنج دستگاه پست هوایی 50 کیلو ولت آمپر و نصب پنج دستگاه تابلو تجمیعی 16 کنتوره تکفاز خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای این پروژه دو میلیارد ریال هزینه شد.

مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان افزود: همچنین در نقاط مختلف شهرستان نیز شبکه و جایگزینی کابل خود نگهداربا سیم مسی به طول 20 کیلومتر با اعتباری معادل 6 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش رودآور، به مناسبت دهه مبارک فجر طرح آبیاری قطره ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادارن شهرستان با زیر پوشش قرار دادن دو هزار و 850 متر از زمین های این مرکز و صرف اعتباری معادل 130 میلیون ریال و صرفه جویی 40 میلیون ریالی در اعتبارات مالی و حذف استفاده از آب شرب افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما