وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 21:45   |   کد مطلب: 12673
برپایی نمایشگاه عکس حماسه بهمن درهمدان
پنجمین نمایشگاه عکس کار گروه عکاسی شهرداری همدان با نام حماسه بهمن افتتاح شد.

به گزارش نافع به نقل از شبنم ها، در این نمایشگاه آثاری از راهپیمایی گسترده و عظیم مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در سال 57 و 22 بهمن سال 92  از نگاه دوربین به نمایش گذاشته شده و همه  روزه از ساعت 9 تا 12 و 15 لغایت 18 در نگارخانه مجموعه فرهنگی هنری عین القضات به  نشانی میدان فلسطین،جنب پمپ بنزین ،میزبان عموم شهروندان به صورت رایگان است .

 محمدرضا بیاناتی معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان درحاشیه برگزاری نمایشگاه عنوان کرد:سی‌ و پنجمیمن راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور نوجوانان، جوانان و نسل سومی‌ها که رویش‌های انقلاب اسلامی هستند، همراه بود و نسل سومی‌ها امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضورخواهند یافت.

 وی افزود:همه مقبولیت نظام اسلامی به حضورمردم است و بحمد الله مرتباً این حضور در بالاترین سطح تکرار می‌شود و همه مشاهده می‌کنیم که امروز مردم کشورمان در مسیری که انتخاب کرده که همانا مسیر استقلال  و عظمت است با اقتدارحرکت می‌کنند و این ملت با عنایات ویژه حضرت احدیت و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هیچ وقت شکست‌ نمی‌خورد.

وی تصریح کرد: ملت ایران هیچ موقع در مقابل فشار بیگانگان تسلیم نمی‌شود و پیام مهم امروز برای غرب و بدخواهان این است که تهدیدها در این کشور اثر نخواهد گذاشت و مردم و ملت‌مان به خاطر تحریم تسلیم بیگانگان نمی‌شوند.

بیاناتی گفت: مردم کشورمان راه خود را یافتند و برای طی این مسیر هر هزینه‌ای که نیاز باشد را هم می‌پردازند و به غربی‌ها ثابت خواهند کرد که در راه حفظ استقلال و عظمت خود کوتاه نخواهند آمد.ملت قدرشناس و فهیم ایران رمز توفیق خود در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را در وحدت کلمه و پیروی از منویات و فرامین رهبری انقلاب می دانند و با تمام وجود به این وصیت نورانی امام راحل باور دارند که فرمود "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد".

 لذا حضور حماسی و دشمن شکن آحاد ملت در روز خجسته 22 بهمن در سرتاسر میهن اسلامی بار دیگر اثبات عینی این حقیقت است که مردم خداجوی این سرزمین با وحدت کلمه،همواره پشت سر ولی فقیه ،رهبر و مقتدای خود،قرار دارد و با انگشت اشاره ایشان آماده مقابله و رویارویی با هر تهدید خارجی از سوی دشمنان مستکبر و عنود است .

بیاناتی گفت:کارگروه عکاسی شهرداری همدان از سال 91 در جهت یاری رساندن به مدیریت شهری درراستای نمایش زیبایی ها و نازیبایی های شهری،ترافیکی،نمای مبلمان شهری ،معماری اسلامی ایرانی و مباحث اجتماعی و فرهنگی فعالیت خود را آغاز نمود.

 وی در پایان یادآور شد آثار این نمایشگاه بصورت نمایشگاه خیابانی درراهپیمایی روز 22 بهمن سال جاری به معرض دید عموم شهروندان محترم گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما