وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 11:32   |   کد مطلب: 12653
رييس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر همدان تأکید کرد:
تسريع در اجرای طرح ساماندهي گنجنامه
تسريع در اجرای طرح ساماندهي گنجنامه
رييس كميسيون خدمات شهري، حمل و نقل و ترافيك و محيط زيست شوراي اسلامي شهر همدان بر تسريع در اجراي طرح ساماندهي گنجنامه تاكيد كرد.

به گزارش نافع، كامران گردان در نشست كميسيون خدمات شهري، حمل و نقل و ترافيك و محيط زيست شورا ضمن تبريك ايام مبارك دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي افزود : با توجه به نزديكي سال جديد و ورود مسافرين، به علت عدم اجراي ساماندهي طرح گنجنامه و ديگر فعاليت ها در اين حوزه باعث شده ناتمام ماندن طرح و عدم اعتماد شهروندان به شهرداری شده است.

وی با اشاره به تاكيد و پيگيري هاي كميسيون خدمات شهري شورا نسبت به ساماندهي گنجنامه اظهار كرد : اجراي طرح در ابتدا به خوبي شروع شد اما متاسفانه بدليل كم كاري برخي از بخشهاي شهرداري طرح عقيم مانده و مشكلات جديدي را نيز ايجاد شده است.

گردان جمع آوري دكه هاي ،ايجاد دكه هاي جديد ، رفع مشكل برق و نورپردازي محوطه گنجنامه را از جمله اقدامات صورت گرفته برشمرد و اضافه كرد: متاسفانه در اجراي اين طرح، در زمینه ساماندهي دست فروشان اقدام مفيدي صورت نگرفته است.

رئیس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر همدان بر ارائه جدول زماني ساماندهي گنجنامه و استقرار مديريت واحد حدكثر تا نيمه اسفندماه تاكيد كرد و يادآور شد : ضروري است  پروژه احداث نمازخانه گنجنامه نيز تا قبل از سال جدید تحويل داده شود.

كامران گردان همچنين ساماندهي و تجديدنظر در زمينه مدیریت پاركبانان در محوطه گنجنامه را ضروري دانست و در ادامه به انعقلاد تفاهم نامه سازمان محيط زيست كشور با شورا و شهرداري همدان پيرامون شهر سبز پايدار افزود: لازم است دبيرخانه شهر سبز پايدار جهت پيگيري هاي بهتر اين تفاهم نامه، فعال تر و جلسات به صورت منظم برگزار شود.

گردان، اطلاع رساني صحيح درخصوص تفاهم نامه به مسوولين استان، مديران شهرداري و ساير ارگانها و مردم را در تحقق اهداف شهر سبز پايدار را ضروري دانست و اضافه كرد : انتخاب همدان به عنوان نخستين شهر سبز پايدار در خاورميانه فرصت بسيار خوبي است تا بتوان پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين را با ظرفيت ها و پتانسيل هايي كه دارد در سطح جهان مطرح كرد.

 انتهای پیام/ح

دیدگاه شما