وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 10:39   |   کد مطلب: 12629
کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند/ تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو نیروی انسانی کارآمد
همزمان با دهه مبارک فجر، جشن بزرگ کارگری و کارفرمایی با حضور تلاشگران عرصه تولید و اقتصاد در مجموعه ورزشی کارگران همدان برگزار شد.

به گزارش نافع، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این آیین گفت: نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، بسیار مهم بوده و و در برهه‌های حساس، واحدهای تولیدی را حفظ کرده‌اند.

مسعود اقلامی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو نیروی انسانی کارآمد است، افزود: کارگران از عناصر اصلی و مهمی هستند که با تلاش خود موجب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه 36 سال تلاش و ازخودگذشتگی برای حفظ نظام صورت گرفته، افزود: با نگاهی به توطئه‌های دشمن برای نابودی و ضربه زدن به استقلال کشور، متوجه می‌شویم همه اقدامات آنها با شکست مواجه شده است.

اقلامی با بیان اینکه دشمنان با ترور شخصیت‌ها و تحمیل هشت سال جنگ نتوانستند مسیر انقلاب را تغییر دهند، تصریح کرد: اگر هر کدام از این مشکلات برای هر کشوری جز ایران به وجود می‌آمد، در هم می‌شکست.

وی با اشاره به اینکه کارگران، واحدهای تولیدی را حفظ می‌کنند، خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو نیروی انسانی کارآمد است و توجه به آن است که می‌تواند جایگاه اقتصاد مقاومتی را حفظ کند.

اقلامی با تأکید بر اینکه کارگران ارکان مهم مشارکت مردم در امر تولید و اقتصاد هستند، گفت: سرمایه مادی با نیروی انسانی به نتیجه می‌رسد و به همین دلیل باید به نقش کارگران در اقتصاد توجه ویژه‌ای مبذول شود.

وی با بیان اینکه حدود یک‌هزار نفر از کارگران استان فرم لازم را که ابداعات و اختراعات داشتند برای معرفی کارگر نمونه پر کردند، اظهار کرد: از سه تن از کارگران نمونه، سه گروه کار نمونه، سه تن از مدیران نمونه، یک تلاشگر برتر، یک بهداشتیار برتر در دهه فجر تقدیر می‌شود.

اقلامی با تأکید بر اینکه استان همدان از سال 83 به بعد دارای کارگر نمونه کشوری بوده که نشانگر استعداد بالای استان است، افزود: در مجموع از 70 نفر در جشن انقلاب کارگری تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما