وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 17:32   |   کد مطلب: 12619
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد:
حجت‌الاسلام اکرمی، مشاور فرهنگی رئیس جمهور سخنران راهپیمایی 22 بهمن در همدان
حجت‌الاسلام اکرمی، مشاور فرهنگی رئیس جمهور سخنران راهپیمایی 22 بهمن در همدان
مردم همدان در سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور گسترده در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن، بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

به گزارش نافع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان این مطلب در دومین جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن گفت: این مراسم همچون سال‌های گذشته با حضور خانواده محترم شهدا، بسیجیان، مسئولان، اصناف و قشرهای مختلف مردم برگزار شده و پس از پیمودن مسیرهای تعیین شده، قطعنامه سراسری قرائت خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن فاضلیان اعلام کرد: سخنران امسال مراسم 22 بهمن در همدان، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، مشاور فرهنگی رئیس جمهور خواهد بود.

 وی با بیان اینکه بیش از هزار عدد اقلام تبلیغاتی برای توزیع در بین شرکت‌کنندگان تهیه شده، ادامه داد: شهرداری وظیفه دارد که مسیرهای راهپیمایی را تزیین کند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلیان اظهار داشت: همچنین نماد هواپیمای " آر.کیو" ساخته شده که در روز 22 بهمن به نمایش در می‌آید.

 وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن، امسال در 70 منطقه از استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلیان اعلام کرد: امروز و در دومین روز از دهه مبارک فجر نیز 35 برنامه ورزشی برگزار شده و کمیته کارگری نیز جشن بزرگ کارگران را برگزار کرده است.

تجمع مردم همدان مقابل منزل آیت‌ا... شهید مدنی به یاد بهمن 57

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با تقدیر از همه دستگاه‌هایی که روز گذشته در برگزاری مراسم سالروز ورود امام خمینی(ره) همکاری کرده‌اند، گفت: این مراسم که برای نخستین بار برگزار شد؛ مطلوب بود.

جواد بیات افزود: علاوه بر راهپیمایی در روز 21 بهمن و به یاد سال 57، مراسم تجمع طلاب، بسیجیان، اصناف و سایر قشرها برای نخستین بار و به یاد ۲۱ بهمن سال ۵۷ و خلع سلاح ارتش از طرف مردم به رهبری آیت‌ا... مدنی مقابل بیت ایشان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این آیین 10:30 برگزار شده و نماینده ولی فقیه در استان درخصوص " نقش روحانیت در انقلاب اسلامی" به سخنرانی خواهد پرداخت.

بیات گفت: راهپیمایی امسال همچون سال‌های گذشته ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی(ره) در مرکز استان آغاز شده و سپس مردم مسیر خیابان شریعتی، چهار راه خواجه رشید، بلوار خواجه رشید و آرامگاه را پیموده و در میدان امام(ره) مقابل بانک ملی تجمع خواهند کرد.

بیات ادامه داد: پیش بینی شده که در 6 خیابان اصلی منتهی به میدان امام(ره)، 6 مسجد برای تجمع مردم و سپس پیوستن به راهپیمایان آماده‌سازی شود.

وی، همچنین از برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و افزود: ایستگاه نقاشی و جنگ شادی ویژه کودکان و نوجوانان و ایستگاه دانشجویی در این مسیر برپا خواهد شد.

بیات اضافه کرد: قرائت سرود 1357 نفری دانش‌آموزان به یاد بهمن 57 از دیگر برنامه‌های روز 22 بهمن در همدان خواهد بود.    

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما