وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 12:41   |   کد مطلب: 12610
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۳ طرح بهداشتی و درمانی در استان همدان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۳ طرح بهداشت و درمان استان همدان همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش نافع،دکتر موسوی بهار مهمترین این طرح ها را شامل افتتاح ساختمان دانشکده دندانپزشکی، ساختمان دانشکده پیراپزشکی، ساختمان دانشکده بهداشت و پزشکی با کاربری آموزشی، راه اندازی کلینیک ویژه شماره سه و بخش بازسازی شده زنان (سه) مرکز آموزشی درمانی فاطمیه با کاربری درمانی در شهرستان همدان است.

وی دو طرح قابل افتتاح مربوط به شهرستان فامنین را شامل خانه بهداشت چپقلو و تعمیر اساسی مرکز بهداشتی درمانی شهری فامنین دانست و گفت: خانه بهداشت چپقلو در بخش پیشخور با زیربنای ۱۲۷ مترمربع دارای سه روستای قمر و ۱۷۰ خانوار تحت پوشش از طرح هایی است که ساخت آن از سال ۹۰ آغاز شده و تاپایان سال ۹۳ بهره برداری می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از کلنگ زنی خانه های بهداشت روستاهای شهرستانه و سیدشهاب در شهرستان تویسرکان از محل اعتبارات ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دهه فجر خبر داد و گفت: این خانه های بهداشت ۲۲۲ نفر را در روستای شهرستانه و ۶۵۰ نفر را در روستای سیدشهاب تحت پوشش قرار می دهند.

موسوی بهار با بیان اینکه پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای پیرملو شهرستان اسدآباد از محل اعتبارات استانی در بهمن ماه امسال افتتاح می شود گفت: این پایگاه در منطقه چاردولی اسدآباد واقع است و با این افتتاح، اقدامات موثری به منظور خدمت رسانی به مردم منطقه و کاهش تلفات جاده ای انجام می شود.

وی از دیگر طرح های قابل افتتاح این شهرستان به راه اندازی خانه های بهداشت در روستاهای حبشی و لک لک اشاره کرد و گفت: با راه اندازی خانه بهداشت روستای حبشی ۲۴۱ خانوار و با افتتاح خانه بهداشت روستای لک لک ۳۰۷ خانوار از خدمات بهداشتی درمانی بهره مند می شوند.

این مسئول ادامه داد: همچنین پنج پروژه در شهرستان ملایر افتتاح خواهد شد که افتتاح مسکن متخصصان چهار واحدی امام حسین(ع) و مسکن متخصصان چهار واحدی مهر ملایر با کاربری رفاهی از جمله این طرح ها هستند.

موسوی بهار افتتاح مرکز بهداشتی درمانی شماره دو شهری و بخش بازسازی شده بیمارستان امام حسین(ع) و کلینیک تخصصی فخریه را از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر در شهرستان ملایر دانست.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما