وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 18:53   |   کد مطلب: 12588
آیت الله محمدی در یادواره شهدای ازناو؛
ولایت لازمه اصلی قبولی اعمال است
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر کسی تمام اعمال خوب را انجام داده و ولایت را قبول نداشته باشد خداوند ذره ای از اعمال او را قبول نمی‌کند.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، آیت الله غیاث الدین طه محمدی شامگاه امشب در یادواره 24 شهید روستای ازناو از توابع ملایر با اشاره به جایگاه رفیع شهدا نزد خداوند اظهار داشت: شهدا انتخاب شده خدا هستند و نزد خدا بالاترین و بلند مرتبه ترین عجر را دارند.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم عجر و مزد شهدایی که چشم به روی دنیا، مال، ثروت، مقام و جان خود بستند و جان خود را در راه حق تعالی فدا کردند،خود خودش قلمداد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: خود خدا بالاترین عجر و غیر قابل وصف ترین چیزی است که خداوند متعال برای عجر مزد شهدا به آنها می‌دهد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری عنوان کرد: همانگونه که ایشان فرموده اند زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره شهدا کمکی به خود ما برای یاری از شهداست.

محمدی افزود: زنده نگه داشتن و یاد رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا در واقع زنده نگه داشتن خودمان است و اگر ذکر و یاد شهدا را فراموش کنیم دشمن بر ما غلبه می‌کند.

وی تاکید کرد: شهدا یک وظیفه داشتند و آن وظیفه را به خوبی انجام دادند و در واقع کار حسینی کردند، حال ما به عنوان وارث خون شهدا باید کار زینبی کنیم وباید از خط و مشی آنها و راهی که رفتند حفاظت کنیم.

امام جمعه همدان بیان کرد: دو راه در پیش روی همه انسان‌هاست و انسان‌ها از این دو راه خارج نیستند و آن حزب الله و حزب شیطان است.

وی افزود: شهدا قطعا از حزب الله بودند و خط و رسم را برای ما مشخص کردند و هر کس از خط و رسم آن‌ها پیروی کند از حزب الله بوده و در غیر این صورت از حزب شیطان است.

محمدی با اشاره به آیه سوم از سوره محمد(ص) عنوان کرد: همانگونه که در این آیه آمده است کسانی که در این دنیا صراط مستقیم را برگزیدند و ناخالصی‌ها را از خود جدا کردند خداوند حتی کوچکترین کار خیرشان را بسیار بزرگ می‌کند.

وی گفت: شهدا قبل از اینکه در جبهه‌ها شهید شوند در گشت جبهه‌ها با دست کشیدن از زن و بچه و مال و ثروت و دنیا به مقام شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به کسانی که قصد ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی دارند عنوان کرد: علمای سنی انگلیسی و علمای شیعه انگلیسی با پیروی انگلیس قصد ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند.

وی افزود: عالمان و آخوندهای شیعه که به مقدسات سنی‌ها اهانت کرده خیلی بیش‌تر از تکویری‌های سنی گناهکارند و از آنها خیلی پست ترند.

محمدی با ذکر حدیثی ولایت اصلی ترین رکن در محاسبه اعمال دانست و عنوان کرد: اگر کسی تمام اعمال خوب را انجام داده و ولایت را قبول نداشته باشد خداوند ذره ای از اعمال او را قبول نمی‌کند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما