وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 16:23   |   کد مطلب: 15685
یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان برگزار می شود
بیست و چهارمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم شهر همدان با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می شود.

به گزارش نافع، علی حاجی زاده اصل، دبیر بیست و چهارمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم (مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه همدان)ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه ی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه هشت هزار شهید والامقام استان، جایگاه شهدا را نزد پروردگار ویژه خواند و اظهار داشت: بسیج مسجد اعظم با تقدیم بیش از 120 شهید به انقلاب اسلامی امروز این افتخار را دارد که میراث ماندگاری باشد از هشت سال حماسه و ایثار کسانی که با از خودگذشتگی نشان دادند ملت بزرگ ایران هیچ گاه تسلیم زورگویی ها نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «زنده نگان داشتن یاد شهدا کم تر از شهادت نیست» افزود: همه ی ما امروز وظیفه داریم قدردان رشادت های فرزندان ایران اسلامی باشیم که در طول هشت سال دفاع مقدس دلیرمردی را به همگان آموختند.

حاجی زاده با بیان اینکه یکی از راه هایی که باعث زنده نگاه داشتن یاد شهدا می شود برگزاری یادواره ها خواهد بود گفت: امسال نیز برای بیست و چهارمین سال پیاپی شاهد برگزاری این یادواره در شهر همدان خواهیم بود.

دبیر این یادواره هم چنین از حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم به عنوان میهمان و سخنران ویژه خبر داد و یادآور شد: امیدواریم با حضور سردار دهقان استان شاهد رشد، خصوصا در زمینه نظامی در استان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم مسئولین استانی، روحانیت معزز، مسئولین نظامی و انتظامی و هم چنین یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده معظم و معزز شهدای مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه و مردم شهید پرور شهرمان حضور خواهند داشت.

علی حاجی زاده اصل در ادامه با بیان اینکه یادواره ی امسال با محوریت شهدای جلسه قرآن جعفریه برگزار می شود تصریح کرد: جعفریه نام یکی از جلسات 14 گانه ای است که امروز از محمد رحیم مسکین این استاد معرفت و اخلاق به یادگار مانده است.

دبیر بیست و چهارمین یادواره ی شهدای بسیج مسجد اعظم در پایان هم چنین با اشاره به ورود تعدادی از شهدای گمنام در چند روز آینده به دارالمومنین همدان خاطر نشان کرد: یادواره ی امسال با سومین روز ورود این لاله های فاطمی به استان متقارن شده است که این مهم خود جلوه ای دیگر به فضای مراسم امسال خواهد بخشید و این مراسم به عنوان شب سوم شهدای گمنام نام خواهد گرفت.

گفتنی است بیست و چهارمین یادواره ی شهدای بسیج مسجد اعظم شهر همدان پنج شنبه مورخ 22/5/94 از ساعت 21 همزمان با روز مقاومت اسلامی در محل کانون شهید پورمیدانی واقع در میدان پیشاهنگی این شهر برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/م.د

دیدگاه شما