وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 13:51   |   کد مطلب: 13069
امروز محبت رهبری، قلوب مسلمانان جهان را تسخیر کرده است/ به جای شرمنده شهدا بودن "رزمنده" باشیم
امروز محبت امام(ره) و مقام معظم رهبری، قلوب مسلمانان جهان را فتح کرده و نه تنها شیعیان که اهل سنت نیز از ولی امر مسلمین الگو می‌گیرند.

به گزارش نافع، فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان این مطلب در یادواره شهدای فصل زمستان شهر مریانج گفت: امروز ولایت فقیه تنها متعلق به ایران نیست بلکه جوانان حزب‌ا... لبنان و فلسطین نیز با پیروی از مقام عظمای ولایت در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

عبدالفتاح اهوازیان تصریح کرد: مخالفان داخلی و خارجی نظام چه بخواهند و چه نخواهند باید این واقعیت را بپذیرند که ولایت فقیه منصوب به مقام معظم رهبری بوده و مسلمانان جهان گوش به فرمان ایشان هستند.

وی ادامه داد: افرادی که نمی‌توانند زیر علم ولایت سینه بزنند؛ کنار بایستند و دخالت نکنند.

اهوازیان اظهار داشت: همه این دستاوردها به برکت شهدا است که دیروز با تبعیت از ولایت فقیه، محکم و استوار ایستادند و امروز جریان بیداری اسلامی در جهان شکل‌گرفته است.

 وی، رمز ماندگاری شهدا در طول زمان را اطاعت محض از ولی امر مسلمین دانست و افزود: قانون اساسی شهدا، پیروی از ولایت فقیه است که در 99 درصد از وصیت‌نامه‌هایشان به آن اشاره شده است.

اهوازیان با اظهار تأسف از فراموش شدن آرمان‌های شهدا خاطرنشان کرد: هرگاه رهبر معظم انقلاب به کاری امر کردند باید بدون درنگ انجام داده و به اصطلاح " شیر و خط" نیاندازیم که انجام دهیم یا نه بلکه در خط مقدم پیروی از ایشان باشیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز با کمال تأسف می‌توان گفت که مسلمانان خارج از کشور، بیشتر و بهتر از ما مطیع امر رهبرند و ما دچار روزمرگی شده‌ایم.

اهوازیان بیان کرد: سر دادن شعار "شهدا شرمنده‌ایم" اشتباه است و به جای "شرمنده" بودن باید "رزمنده" باشیم تا حق شهدا را ادا کرده و مصداق بارز "یا لیتنا کنا معک" باشیم.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان یادواره‌های شهدا در شهر مریانج اعلام کرد: شهر مریانج پایتخت شهدای استان همدان است  و جایی در این شهر نیست که مزین به تصاویر شهدا نباشد.

اهوازیان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، نظام جمهوری اسلامی ایران را در برابر خطرات بیمه کرده است.

لازم به ذکر است؛ یادواره 50 شهید فصل زمستان مریانج با محوریت سردار شهید اکبر یارمحمدی به همت پایگاه مقاومت سردار شهید عباس فرجی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه شما