وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 15:27   |   کد مطلب: 12529
نواختن زنگ انقلاب در سه هزار مدرسه همدان
رییس ستاد دهه فجر استان همدان گفت: 10هزار برنامه با عناوین مختلف در ایام الله دهه فجر امسال در نقاط مختلف این استان برگزار می شود.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان افزود: نواختن زنگ انقلاب در سه هزار مدرسه، رژه موتور سواران و برگزاری جشن برای اولین بار در میدان امام خمینی (ره) همدان از جمله برنامه های 12 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام راحل به کشور است.

وی اضافه کرد: برنامه های دهه فجر امسال با برگزاری همایش قرآنی با حضور قاریان برجسته بین المللی و کشوری 11 بهمن ماه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برای برگزاری سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان یک ستاد اصلی، 9 ستاد شهرستانی و یک هزار ستاد فرعی در شهرها و روستاهای استان همدان برگزار شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: هر یک از این ستادها 22 کمیته را تشکیل دادند که کمیته روستایی، آموزش و پرورش، فرهنگی، اطلاع رسانی و قرآن از جمله این کمیته ها است.

حجت الاسلام فاضلیان افزود: امام خمینی (ره) کشور ایران را از گمراهی و کجروی نجات داد چرا که قبل از انقلاب عظمت و شکوه در ایران وجود نداشت.

وی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی اکنون در 800 نقطه کشور و 22 نقطه استان همدان نماز جمعه اقامه می شود و انقلاب موجب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شده است.

وی اوج و شکوه برنامه های دهه فجر را شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه عنوان کرد و افزود: مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما