وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 13:32   |   کد مطلب: 12525
نیم بها شدن بلیت باغ موزه دفاع مقدس همدان به مناسبت ایام دهه فجر
مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان نیم‌بها و در روزهای ۱۲و ۲۲ بهمن رایگان خواهد بود

به گزارش نافع،خلیل الهی تبار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: بدون شک این ایام در اذهان همه مردم زنده و ماندگار است چراکه با وجود گذشت سی و شش سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همه ساله شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ها در این ایام در سطح کشور هستیم.

وی یادآور شد: استان همدان به رهبری شهید محراب، آیت‌الله مدنی نقش ممتازی در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی از خود به یادگار گذاشت و شایسته است در اینگونه مناسبت ها به این نقش ماندگار توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: در تقارن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ایام برگزاری هشتمین جشنواره زمستانی در همدان، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان در روزهای 12بهمن (سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی) و 22بهمن (سالروز پیروزی انقلاب اسلامی) رایگان و در باقی ایام دهه فجر به صورت نیم بها پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 الهی تبار در پایان برگزاری جشنواره زمستانی در همدان را نیز مثبت ارزیابی کرد و افزود: بدون شک برگزاری چنین برنامه‌هایی علاوه بر ایجاد نشاط باعث معرفی بیش از پیش استان در سطح کشور و بین الملل می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما