وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 22:42   |   کد مطلب: 12419
نماینده ولی فقیه در استان همدان خبر داد
راویان برای تبین انقلاب اسلامی به مدارس می روند
راویان برای تبین انقلاب اسلامی به مدارس می روند
نماینده ولی فقیه در استان همدان از لزوم اعزام راویانی به مدارس این استان برای بیان زوایای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم دهه فجر باید در مناطق محروم و حاشیه شهر نیز برگزار شود.

به گزارش نافع، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در استان همدان با بیان اینکه دهه فجر یوم‌الله است از اثرگذاری این ایام در تاریخ ایران اسلامی خبر داد و اظهار کرد: زنده نگاه داشتن این روز عاملی برای تقویت اراده و خودباوری در بین مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه پیام دهه فجر باید به بهترین شکل ممکن به نسل جوان منتقل شود، آن را نیاز امروز دانست و خواستار توجه به این مهم شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر باید در سطح شهر به صورت گسترده برگزار شود، گفت: نباید این برنامه‌ها در ادارات و نهادها محدود شود بلکه باید با مردمی کردن آن، زمینه برای حضور پرشور افراد در این برنامه‌ها مهیا شده و شادی و نشاط را در جامعه ایجاد کند.

وی از نقش اثرگذار رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در معرفی ابعاد انقلاب اسلامی و چرایی وقوع آن سخن راند و ابراز داشت: نسل جوان باید نسبت به اتفاقات دوران شاهنشاهی و همچنین ایثار مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی آگاه شوند.

محمدی با اشاره به وابستگی ایران در زمان شاه، تأکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، کشور از وابستگی به بیگانگان رها شده و در بخش‌های مختلف به خودکفایی و پیشرفت دست یافته است.

وی از لزوم اعزام راویانی به مدارس استان برای بیان زوایای انقلاب اسلامی خبر داد و در ادامه بیان داشت: مراسم دهه فجر باید در مناطق محروم و حاشیه شهر نیز برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید تصاویر شکنجه‌های رژیم پهلوی برای عبرت دیگران منعکس شود، گفت: نظام سلطه از همان ابتدا به دنبال کنار زدن اسلام بوده و از هر راهی به مانند سناریوی اسلام‌هراسی و ممانعت از ایجاد حکومت اسلامی در این مسیر اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کرد، حفظ و تداوم این انقلاب را در گرو وحدت و تبعیت از رهبری دانست.

حجت‌الاسلام ناصر نقوی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در همدان نیز با اشاره برگزاری طرح 10 شب 10 مسجد در مساجد مهم شهر همدان، از حضور سخنرانان برجسته کشور در آن خبر داد و گفت: شخصیت‌هایی چون رئیس سابق صدا و سیما، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سابق سپاه پاسداران، معاون پارلمانی وزارت خارجه و شهردار تهران در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما