وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 17:38   |   کد مطلب: 12415
در دهه فجر رویکرد تحلیل را در جامعه نهادینه کنیم
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در دهه فجر باید رویکرد تحلیل را در جامعه نهادینه کنیم تا مردم در مورد انقلاب خود مقایسه کنند و تصمیم بگیرند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام علی دشتکی در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با تأکید بر روش تحلیل گرایانه برنامه های دهه فجر اظهار داشت:  خودباوری و امید روح معنوی و اجتماعی جامعه را تقویت می‌کند و این عوامل در به سعادت رسیدن انسان‌ها نقش مهمی دارد.

وی افزود: باید همه مجموعه‌های فرهنگی دینی را به مجموعه نظام‌مند، رصدگر و تحلیلگر تبدیل کنیم تا دشمنان در پیشبرد اهداف خود ناکام بمانند.

دشتکی ادامه داد: با کمی تأمل در تغییر نگرش‌ به انسان و شخصیت آن قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن، بر همه روشن است که هم اکنون به اوج عزت رسیده‌ایم و این یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب در اوج وابستگی به سر می‌بردیم اما پس از پیروزی آن به اوج استقلال و خودباوری رسیدیم، گفت: استقلال، امید، خودباوری و جایگاه والای امروز کشور قابل قیمت‌گذاری نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به حضور پرشور مردم در دفاع از نظام در برهه‌های حساس گفت: اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم می‌توانیم نهایت استفاده را برای تقویت باور‌های دینی مردم کنیم.

حجت الاسلام دشتکی در ادامه در خصوص برگزاری مراسم‌ ایام فاطمیه، یادآور شد: سیاستگذاری و برنامه‌ریزی خوب با رویکرد تبیینی، اولویت‌های تبلیغی و نظام‌مندی در برنامه‌ها سه نکته قابل تأمل در برپایی مراسم ایام فاطمیه است.

وی اضافه کرد: در این ایام بیان وقایع با رویکرد تحلیلی و گاه انطباق آن با موضوع روز لازم است تا برخی نکات انحرافی از سوی معاندان به ویژه در حوزه فرهنگی و اعتقادی بر مردم روشن شود. 

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت