وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 10:37   |   کد مطلب: 12403
برگزاری گفتمان های سبک زندگی با حضور حجت الاسلام دهنوی و خانم نیلچی زاده در نهاوند
همزمان با ایام دهه فجر گفتمان های سبک زندگی اسلامی با حضور دو استاد برجسته کشوری در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

به گزارش نافع حجت الاسلام حسین گروسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر این اداره با همکاری هیئات مذهبی و مساجد برنامه های مختلفی را اجرا خواهد کرد تا مردم را هرچه بیشتر با برکات انقلاب اسلامی اشنا کند.

وی اظهار کرد: در راستای برگزاری باشکوه سلسله مباحث و جلسات گفتمان های دینی در شهرستان نهاوند دو نفر از اساتید برجسته کشور در این حوزه به دعوت رسمی اداره تبلیغات اسلامی به شهرستان نهاوند سفر خواهندکرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: حجت‌الاسلام دهنوی از اساتید و کارشناسان برجسته کشور با سفر به نهاوند در سه گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

وی گفت: برگزاری دو برنامه گفتمانی در شهر نهاوند و یک جلسه در شهر فیروزان از جمله اهداف سفر حجت‌الاسلام دهنوی به شهرستان نهاوند است.

گروسی اظهار کرد: خانم دکتر نیلچی زاده کارشناس مباحث خانواده و جوانان نیز در همین ایام با سفر به نهاوند دو نشست گفتمانی در نهاوند اجرا خواهد کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: حجت‌الاسلام دهنوی در ۱۵بهمن ماه و دکترنیلچی زاده در۲۱بهمن ماه نشست های گفتمانی خود را برگزار می کنند.

وی با اشاره به مسولیت اداره تبلیغات اسلامی در کمیته مساجد و تشکل های دینی گفت:۲۳۰ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در مساجد، هیئات، مدارس و تشکل های دینی توسط این کمیته در نقاط مختلف شهری و روستایی نهاوند برگزار خواهد شد.

گروسی افزود: علاوه بر مساجد شهر نهاوند در تمامی مساجد روستایی با همکاری ائمه جماعات، شوراهای اسلامی و دهیاران مراسم جشن انقلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما