وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 09:18   |   کد مطلب: 12397
پیام مقام معظم رهبری، سبک زندگی اسلامی را برای اروپا تفسیر کرد
پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی،زندگی بر مبنا و مفهوم اسلام را برای جوانان غربی تبیین کرده و ایشان باب دوستی را با این جوانان باز کردند.

به گزارش نافع، استاندار همدان با بیان این مطلب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی بسیار ارزشمند است و تاثیرات آن را در سال های آینده مشاهده خواهیم کرد.

محمد ناصر نیکبخت، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی را افشا کننده توطئه استکبار جهانی برای ایجاد موج اسلام هراسی دانست و اضافه کرد: درک عمیق رهبر معظم انقلاب از این موضوع که نسل های آینده ممکن است تحت تاثیر خواسته ها و تبلیغات دروغین استکبار قرار گیرند؛ موجب ارسال پیام ایشان به جوانان غربی شد.

وی تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب از جوانان غرب خواستند که اسلام را بشناسند و اجازه ندهند تبلیغات غلط رسانه های حامی استکبار میان آنها و واقعیت های دین اسلام جدایی بیاندازد.

نیکبخت بیان کرد: اگرچه موضوع اسلام ستیزی پدیده تازه ای در غرب نیست، اما امواج جدید اسلام هراسی، طرحی کاملا هدفمند و سازماندهی شده است و ما باید در مقابل این دسیسه ها محکم بایستیم.

وی گفت: در شرایط کنونی باید به مسایل فرهنگی و اعتقادی و انقلابی بیشتر توجه داشته باشیم چرا که استکبار جهانی  برای تیره کردن چهره نورانی اسلام، هر روز  نمایش های تازه‌ای به صحنه می‌آورد.

نیکبخت افزود: مستکبران با افراط و خشونت به بهانه آزادی بیان و اندیشه، هر نوع آزادی را مطرح می کند و اهانت و توهین به مقدسات را تا حدی پیش برده اند که به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) توهین می کنند.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه این همدان از جمله شهرهایی است که بزرگترین مشاهیر و مفاخر علمی و ادبی در سطح کشور را دارا است گفت: باید این مشاهیر به جامعه معرفی شوند.

نیکبخت با اشاره به برگزاری همایش میر سید علی همدانی در سال آینده، نامگذاری سال 94 به نام این شخصیت بزرگ را برای همدان یک پیشامد فرهنگی دانست و گفت: این همایش زمینه ساز معرفی و شناخت بیشتر مفاخر همدان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر تاکید کرد: هرآنچه که داریم برگرفته از انقلاب است و این انقلاب بزرگ نیز با حمایت ها و باورهای مردم شکل گرفته است.

نیکبخت گفت: ایام الله دهه فجر از آن مردم است و باید برنامه های آن به صورت مردمی برگزار شود و استانداری نیز برای برگزاری با شکوه این آیین اهتمام می ورزد.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما