وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 16:42   |   کد مطلب: 14615
همایش ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی در کبودراهنگ برگزار شد
همایش ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ با تأکید بر انتخاب آگاهانه و ازدواج آسان در مجتمع فرهنگی هنری جوان کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش نافع،به نقل از کورنگ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ در این همایش ضمن تاکید بر آموزش مهارت های زندگی برای تشکیل خانواده سالم، اظهار کرد: امروزه با وجود گسترش ابزارهای رسانه ای و اطلاعات هنوز شاهد انتخاب نادرست شریک زندگی توسط برخی از جوانان و یا عدم آشنایی آنان با مهارت های زندگی هستیم.
حسن بهرامی گفت: ازدواج ورود به مرحله جدیدی از زندگی است که بخش بسیار مهمی از حیات فردی و اجتماعی هر فرد را در بر می گیرد.
وی خانواده سالم را زیربنای جوامع سالم دانست و گفت: خانواده بهترین بنا در عالم هستی است که امروزه برای تشکیل آن باید جوانان آموزش های لازم را فرا بگیرند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ گفت: خانواده در فرهنگ ملی و مذهبی کشور ما جایگاه بسیار رفیعی دارد که با ازدواج شکل می گیرد و سنگ بنای جامعه است.
بهرامی با اشاره به افزایش آمار طلاق در جامعه، اظهار داشت: آموزش مهارت های زندگی صحیح در حوزه ازدواج گام موثری در کاهش این پدیده اجتماعی نامبارک است.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما