وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 07:33   |   کد مطلب: 13046
با هدف رشد و بالندگی فرهنگی و اجتماعی خانواده ها؛
تمرین بزرگ میدانی هلال احمر تویسرکان اجرا شد
تمرین بزرگ میدانی هلال احمر تویسرکان اجرا شد
مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر تویسرکان از اجرای تمرین میدانی هلال احمر تویسرکان با هدف رشد و بالندگی فرهنگی و اجتماعی خانواده ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل ازرودآور « سهراب اسدی» در جمع اصحاب رسانه تویسرکان به اجرای تمرین میدانی هلال احمر تویسرکان اشره کرد و گفت: رشد و بالندگی فرهنگی و اجتماعی خانواده ها و با محوریت سبک زندگی اسلامی- ایرانی از اهداف اجرای این طرح است.

وی از وجود برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، علمی، ورزشی و هنری در میان جامعه هدف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این طرح که برای اولین بار در سطح کشور در شهرستان تویسرکان برگزار می شود، شناسایی خانواده های موفق قرآنی و تبیین نقش معارف قرآنی در افزایش سطح مهرورزی ، تعاون و همدلی در جامعه با هدف تحکیم بنیان خانواده مد نظر قرار گرفته است.

مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر تویسرکان، گسترش فرهنگ ازدواج آسان، پیشگیری از وقوع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و رفتارهای پر خطر و ارتقای حس نوع دوستی در جامعه را از دیگر برنامه های اجرایی در این طرح عنوان کرد.

اسدی تصریح کرد: همچنین ترغیب به افزایش میزان فرزند آوری با برگزاری همایش دو قلو و چند قلوها، تجلیل از خانواده های شهدا به عنوان محور ترویج ایثار و نوع دوستی در جامعه و شناسایی و تقدیر از خانواده های موفق شهرستان در زمینه های متنوع علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری در اجرای تمرین میدانی هلال احمر دنبال می شود.

وی به برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی با محوریت اقتصاد مقاومتی، همایش ویژه دانشجویان با موضوع پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و بهره وری حداکثری از رسانه ها در ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در اجرای این تمرین نیز اشاره کرد.

مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر تویسرکان عنوان کرد: این برنامه ها توسط داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر، کانون های دانش آموزی و دانشجویی هلال احمر و عموم داوطلبان علاقمند انجام می گیرد.

اسدی افزود: در اختتامیه این تمرین که دهم  اسفندماه جاری برگزاری می شود از خانواده ها و نفرات برتر در هر یک از بخش های اجرا شده با اهدا لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما