وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 16:25   |   کد مطلب: 12342
اهانت به پیامبر اسلام(ص) نشان از جهالت دشمنان است
امام جمعه موقت ملایر گفت: غرب این اقدام مجله شارلی ابدو را آزادی بیان خطاب می‌کنند اما این آزادی بیان نیست بلکه جهالت بیان است.

به گزارش نافع به نقل از ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین مقدسیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته ملایربا اشاره به توهین مجله شارلی ابدو به پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: غرب این اقدام را آزادی بیان خطاب می‌کنند اما این آزادی بیان نیست بلکه جهالت بیان است.

وی با محکوم خواندن این اقدام افزود: مسلمانان تمام دنیا در برابر این حرکت باید به پاخیزند و این اقدام را همه مجکوم می‌کنند.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به شهادت شهید علی دادی توسط اسرائیل عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل دشمنان اصلی خدا و قرآن هستند و این اقدام اسرائیل توسط ایرانیان بی جواب نخواهد ماند و انتقام شهادت این فرمانده بزرگوار را می‌گیرند.

وی با تبریک آغاز ماه بهمن ماه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: امام خمینی (ره) در تمام استکبار جهان ایستاد و انقلاب ایران را به پیروزی رساند.

مقدسیان با اشاره به وضع اقتصادی مردم اظهار کرد: اقتصاد توسط خود مردم درست می‌شود و با کمک دولت درست می‌شود.

وی افزود: اقتصاد ایران با کار و تلاش جوانان درست شده و جوانان باید با تلاش و کوشش ودوری از بیکاری وضع اقتصادی جامعه و کشور تغییر دهند.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به وضع حجاب در جامعه عنوان کرد: کسانی که خدا، اسلام و پیامبر را قبول دارند چگونه حاضر می‌شوند با چنین وضع حجاب وارد خیابان‎ها شوند.

وی مردان و زنان را به رعایت عفاف راهنمایی و بیان کرد: امت اسلامی باید دارای حجاب اسلامی هم باشد و مردان وزنان امت اسلامی باید حجاب و عفاف را رعایت کنند.

مقدسیان گفت: مردم در کارها، معاملات و در ادارات از روغگویی پرهیز کنند و با صداقت کارهای خود را به پیش ببرند که صدق و صداقت از صفات مورد حب خداوند و پیغمبر (ص) است.

وی با ذکر روایات و احادیثی غیرت، سخاوت، شجاعت،صداقت و پرهیز از کارهای زشت را از برجسته‌ترین صفات مومنان خواند و افزود: این صفات مورد حب خداوند است و کسی که این صفات را داشته باشد در روز قیامت رستگار خواهد بود.

انتهای پیام/  گ

دیدگاه شما